Jakub Kłoczewiak: z Orange na wiceprezesa ds. obsługi klienta w UPC Polska
Jakub Kłoczewiak dołączył do zarządu operatora kablowego UPC Polska, gdzie objął funkcję vice president customer care and customer experience. To nowo utworzone stanowisko w firmie.
Kłoczewiak jest odpowiedzialny za obszar obsługi klientów w Polsce. Jego zadaniem będzie również przygotowanie i wdrożenie strategii dla tego obszaru w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Ostatnio Jakub Kłoczewiak związany był z Orange Polska, gdzie pełnił funkcje m.in. prezesa spółek Contact Center i Orange Customer Service. Wcześniej pracował m.in. w Telekomunikacji Polskiej oraz Agros Holding.
Jest absolwentem kierunku finanse i bankowość w Szkole Głównej Handlowej oraz studiów Executive MBA na College of Business University of Illinois. W 2011 roku uzyskał certyfikat programu COPC CSP Standard Certified Coordinator Training for Customer Service Providers.
Dołącz do dyskusji: Jakub Kłoczewiak: z Orange na wiceprezesa ds. obsługi klienta w UPC Polska