W nowej odsłonie kampanii #Jestem4F marka rekrutuje sportowy team
Pod hasłem "We make a team" ruszyła nowa odsłona wizerunkowej akcji sportowej marki 4F (należącej do OTCF). Producent otwiera nabór do drużyny 4F, którą utworzą ludzie z pasją.
Marka w ramach nowej kampanii zaprosiła do działania 24 sportowców i liderów opinii z 4 krajów, jak również osoby pracujące na co dzień w OTCF, które wpisują się w ducha #Jestem4F. Zachęca tym samym ludzi z całego świata, by odpowiedzieli na wyzwanie 4F i dołączyli do drużyny marki. Rekrutacja do drużyny 4F już trwa.
- Niezmiennie zachęcamy do dzielenia się doświadczeniami i budowania społeczności. Moja drużyna jest moją siłą. To przekonanie, że nawet kiedy niektóre wyzwania podejmuję w pojedynkę, tak naprawdę nigdy nie jestem sam. Wiem wtedy, że mogę liczyć na wsparcie innych: rodziny, przyjaciół, mojego fantastycznego zespołu w OTCF. Działa to też w drugą stronę, bo walczę nie tylko dla siebie, ale też dla innych. Właśnie to bezkompromisowe wsparcie w duchu #Jestem4F pomaga nam żyć odważniej, – mówi Igor Klaja, prezes zarządu spółki OTCF, który wraz ze swoim zespołem wziął udział w międzynarodowym projekcie "We make a team".
Na potrzeby akcji powstało wideo i sesja wizerunkowa. Materiały można zobaczyć w kanałach własnych oraz w mediach społecznościowych 4F od wtorku 29 września 2020 r.
Dołącz do dyskusji: W nowej odsłonie kampanii #Jestem4F marka rekrutuje sportowy team