Julita Tomczyk account managerem w nano
Julita Tomczyk rozpoczęła pracę w agencji reklamowej nano (Platforma Mediowa Point Group). Wcześniej była związana m.in. z Grupą 66/Ogilvy, Art.FM, Fruits&Friends i SG Marketing.
W nano Julita Tomczyk będzie odpowiadać za nowo pozyskany przez agencję budżet klienta oraz wsparcie działań new business. To kolejny manager, który dołącza ostatnio do agencji - pod koniec roku pracę w niej rozpoczęli Sebastian Lizakowski (więcej na ten temat) i Bartosz Kuckowski (więcej o tym).
Julita Tomczyk ma w branży reklamowej 15-letnie doświadczenie, które zdobyła w firmach Grupa 66/Ogilvy, Art.FM (przy RMF FM), Fruits&Friends i SG Marketing. Tomczyk przygotowywała w nich projekty dla klientów i marek takich jak m.in. Novartis Consumer Health, Velux, Henkel, Reckitt Benckiser, Master Foods Polska, Orlen, Merck Polska, Epson, Beiersdorf-Lechia, Kraft Foods Polska, L’Oreal Polska, Commercial Union - Aviva, GlaxoSmithKline czy Sanofi Pasteur.
Dołącz do dyskusji: Julita Tomczyk account managerem w nano