Osiem osób z Polski w jury Effie Awards Europe
Ośmioro marketerek i marketerów reprezentuje Polskę w jury tegorocznej odsłony konkursu branży marketingowej Effie Awards Europe.
W Grand Jury Effie Awards Europe Polskę reprezentuje Magdalena Kotlarczyk, country director Google Polska.
Prace "Best Of Europe" z ramienia polskich agencji oceniać będą Barbara Niedziela, strategy director w 2012 Agency oraz Dariusz Maciołek, szef marketingu w BNP Paribas.
W pracach jury ponadto uczestniczyć będą Agnieszka Gozdek, strategy director & partner, 180heartbeats + Jung v. Matt; Radek Miklaszewski, director of business development BBDO Warszawa; Donata Wolińska, szefowa marketingu L’Oreal Poland Baltic HUB, Tomasz Dębowski, CMO McDonald's Polska oraz Małgorzata Majcher, strategy & business director w DDB Warszawa.
Na czele prac jury stanęli Effie Awards Europe 2021 stanęli Claire Miller, global head of strategy w Lego Agency (Lego Group) oraz Vincent Garel, executive vice president w agencji TBWAGroupe.
Nagrody Effie Awards Europe przyznawane są od 1996 roku. Effie Awards Europe był pierwszym ogólnoeuropejskimi konkursem w dziedzinie komunikacji marketingowej, oceniającym skuteczności komunikacji. Nagrody są otwarte dla wszystkich agencji i marek, które prowadzą kampanie międzynarodowe (co najmniej w 2 krajach Europy). Konkurs organizuje Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA).
Dołącz do dyskusji: Osiem osób z Polski w jury Effie Awards Europe
Będzie stać małe agencje czy utrzymają wysokie stawki, żeby stać było tylko sieciówki?