Już 3,5 mln abonentów AXN
Telewizja akcji podpisała nowe umowy dystrybucyjne z głównymi operatorami kablowymi
Tom Davidson, Dyrektor Generalny AXN w Europie Środkowej, ogłosił wczoraj, że należąca do koncernu Sony Pictures Television International (SPTI) telewizja akcji AXN ma już ponad 3,5 miliona abonentów. AXN jest obecny w sześciu państwach Europy Środkowej - w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech.
Podpisane niedawno umowy dystrybucyjne obejmują włączenie sygnału AXN do pakietu podstawowego w sieci kablowej UPC w Polsce, UPC Direct w Czechach, Słowacji (nowy pakiet Family Plus) i na Węgrzech, oraz uruchomienie emisji w technologii cyfrowej na nowej platformie DigiTV na Węgrzech.
Oferta telewizji AXN jest zbudowana wokół najpopularniejszych gatunków filmowych kina akcji. Na antenie AXN pojawiają się seriale i filmy akcji, relacje z ekstremalnych wydarzeń sportowych oraz programy przygodowe typu reality adresowane do wielbicieli mocnych wrażeń w wieku 18-34 lat. We wszystkich krajach regionu, program jest nadawany w lokalnej wersji językowej przez 24 godziny na dobę.
"Cieszymy się, że oferta AXN, w pełni dopasowana do specyfiki lokalnych rynków, znajduje zainteresowanie widzów we wszystkich krajach regionu. Wzrost liczby abonentów umożliwi nam dokonanie kolejnych inwestycji programowych, dzięki którym na antenie AXN pojawi się jeszcze więcej najpopularniejszych produkcji telewizyjnych" - stwierdził Davidson.
Dołącz do dyskusji: Już 3,5 mln abonentów AXN