K2 Media pracuje dla MEED z Dubaju
Agencja K2 Media zrealizuje dwie kampanie SEM dla międzynarodowego klienta MEED - Middle East Economic Digest z siedzibą w Dubaju.
Pierwsze działania wokół pozycjonowania meed.com/ i meedprojects.com/ agencja rozpoczęła już w marcu br.
Celem prowadzonych przez K2 Media kampanii jest pozyskanie jak największej liczby subskrybentów dla dwóch produktów klienta: MEED.com – biznesowego serwisu analityczno-informacyjnego oraz MEED Projects – platformy skupiającej dane o najważniejszych inwestycjach na Bliskim Wschodzie.
MEED jest głównym źródłem informacji biznesowej i gospodarczej o rynkach Zatoki Perskiej i Afryki Polnocnej, a od 2017 roku również Regionu Kaspijskiego.
Marka należy do międzynarodowej grupy mediowej Ascential, w której portfolio znajduje się między innymi Cannes Lions International Festival of Creativity.
Dołącz do dyskusji: K2 Media pracuje dla MEED z Dubaju