SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania AdWords portalu Polskiego Radia thenews.pl

Kampania portalu informacyjnego w języku angielskim Polskiego Radia dla Zagranicy thenews.pl potrwa co najmniej trzy miesiące. W przeprowadzeniu jej skorzystano z usługi AdWords firmy Google.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi osób anglojęzycznych na istnienie portalu. Po wpisaniu w wyszukiwarce Google frazy (np. "polish politics", "economic news from Poland"), adres serwisu ukazuje się w wyeksponowanym miejscu, w prawym górnym rogu strony.

Portal thenews.pl to jedyny anglojęzyczny portal informacyjny w Polsce, który udostępnia użytkownikom wszystkie wiadomości bezpłatnie, bez konieczności rejestracji i logowania się (w tym także dostęp do archiwum).

Za przygotowanie wiadomości o Polsce w języku angielskim dla thenews.pl odpowiedzialna jest Redakcja Angielska Polskiego Radia dla Zagranicy.

Wkrótce dział gospodarczy serwisu wzbogaci się o nowego współpracownika - będzie nim Ed Wight, były dziennikarz BBC i NBC.

Dołącz do dyskusji: Kampania AdWords portalu Polskiego Radia thenews.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl