Kampania „Zielona eskadra” zachęca do praktyk proekologicznych
Od początku września trwa kampania producenta urządzeń grzewczych Nibe-Biawar pod hasłem „Zielona eskadra”, promująca praktyki proekologiczne. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada Partner of Promotion.
Kampania zachęca do podejmowania działań chroniących środowisko naturalne, a zwłaszcza czyste powietrze. Brand hero kampanii jest Major Green, stojący na czele tytułowej Zielonej Eskadry. Pełni on funkcję edukatora pokazującego odbiorcom, w jaki sposób mogą zmienić swoje nawyki, by przysłużyć się środowisku.
- W Polsce wizerunek działań ekologicznych oparty jest na stereotypach, kojarzony z dziwactwem. My promujemy ekologię, jako integralną część codziennego życia, zdrowy nawyk, który powinien wyrobić w sobie każdy z nas. Tylko w ten sposób możemy budować zdatną do życia przyszłość – komentuje dr inż. Małgorzata Smuczyńska, menedżer ds. marki Nibe.
Komunikacja kampanii skupia się na stronie internetowej, gdzie znajduje się baza wiedzy o postawach prośrodowiskowych, dobrych praktykach ekologicznych, zdrowym żywieniu i sporcie. Wokół niej budowane są aktywności na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Zaplanowano także działania ambientowe, podczas 39. PZU Maratonu Warszawskiego.
Za wszystkie działania w ramach kampanii odpowiada agencja Partner of Promotion.
Dołącz do dyskusji: Kampania „Zielona eskadra” zachęca do praktyk proekologicznych