Mateusz Kusznierewicz w „Akademii Mistrzów” na Kanale Sportowym
Od najbliższego weekendu Mateusz Kusznierewicz będzie prowadził na youtube’owym Kanale Sportowym program „Akademia Mistrzów”. Pod tą marką Kusznierewicz oferuje internetową platformę edukacyjną dla sportowców.
W „Akademii Mistrzów” Mateusz Kusznierewicz będzie rozmawiał z osobami ze świata sportu i biznesu o ich doświadczeniach i konkretnych metodach na życiowy sukces. W pierwszym odcinku gościem będzie były siatkarz Sebastian Świderski (obecnie prezes PZPS), a w kolejnych m.in. Adam Małysz, Marcin Gortat, Joanna Jędrzejczyk, Karol Bielecki, Robert Korzeniowski, Maja Włoszczowska czy Rafał Majka. Pojawią się również specjaliści z psychologii i marketingu sportowego.
Odcinki programu będą publikowane co dwa tygodnie, w soboty o godz. 20. Pierwszy będzie można oglądać od 27 sierpnia.
- W programie Akademia Mistrzów nie będę prowadził klasycznych dziennikarskich wywiadów. Nie jestem przecież dziennikarzem. Jestem sportowcem i wiem o co zapytać moich gości by widzowie mogli skorzystać z ich wiedzy, doświadczeń i sprawdzonych metod. Możemy się przecież tak wiele nauczyć od innych. I wykorzystać to w sporcie, a także życiu prywatnym i zawodowym - mówi Mateusz Kusznierewicz.
- Akademia Mistrzów w Kanale Sportowym pozwoli widzom spojrzeć na sport i sportowców z innej perspektywy. Sportowcy mają tyle przeżyć i cennych doświadczeń, że mogliby obdarować nimi wiele osób. Wiem o tym z autopsji. To właśnie sportowcy wiedzą bardzo dobrze jak przezwyciężać trudności, znaleźć motywację do działania, jakie metody stosować, by budować sięgające po sukces zespoły i osiągać wspólne cele - dodaje.
Pod nazwą „Akademia Mistrzów” działa należąca do Kusznierewicza internetowa platforma, w której uczestnicy mogą korzystać z wiedzy sportowców oraz ekspertów z dziedzin takich jak psychologia, dietetyka, technologia, organizacja pracy zespołowej, media czy sponsoring. Dostęp do platformy jest oferowany w modelu subskrypcyjnym.
Kanał Sportowy z nowym studiem
W ub.r. Kanał Sportowy, którego głównymi twórcami i udziałowcami są Krzysztof Stanowski, Michał Pol, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski, zanotował 11,12 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,6 mln zł zysku netto.
Na YouTubie kanał działa od wiosny 2020 roku, obecnie ma ponad 880 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 2,4 tys. materiałów (głównie programów o tematyce sportowej) zanotowało łącznie 400 mln odtworzeń. Od maja jego programy są dostępne w formie audio na platformie subskrypcyjnej Empik Go. Od początku sierpnia są realizowane w nowej, większej siedzibie.
W kwietniu br. w sklepach Biedronka pojawiły się szklanki z logo Kanału Sportowego. Na tyle nie spodobały się wielu klientom, że szybko je wycofano, a Krzysztof Stanowski przyznał, że przy ich przygotowywaniu popełniono szereg błędów.
W maju i czerwcu w księgarni internetowej Kanału Sportowego sprzedawano pierwszy numer „Kwartalnika Sportowego” (czytelnicy zamówili 12 tys. egz.) i wznowienia książek z felietonami Pawła Zarzecznego. Jesienią pojawią się dwa kolejne wydania magazynu, kanał chce również wydawać nowe książki o tematyce sportowej.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Kusznierewicz w „Akademii Mistrzów” na Kanale Sportowym