Kanał Sportowy zmienia „Misję Futbol” w „Moc Futbolu”, program już nie w Onecie
Od najbliższego poniedziałku cotygodniowy magazyn youtube’owego Kanału Sportowego będzie funkcjonował pod nazwą „Moc Futbolu” i nie będzie już jednocześnie emitowany w Onecie.
Poprzednio przez kilka lat magazyn funkcjonował pod nazwą „Misja Futbol”. Początkowo był realizowany i emitowany w Onecie (Ringier Axel Springer Polska), a od marca ub.r. za jego realizację odpowiadał youtube’owy Kanał Sportowy, którego właścicielami głównymi twórcami są Mateusz Borek, Tomasz Smokowski, Michał Pol i Krzysztof Stanowski. Program pokazywano równocześnie w Kanale Sportowym (razem z dodatkową częścią) i Onecie.
W drugiej połowie maja br., wraz z końcem poprzedniego sezonu piłkarskiego, strony zdecydowały się zakończyć współpracę. Ringier Axel Springer Polska uzasadniał, że zamierza się skupić na rozwoju własnych treści wideo o tematyce sportowej.
Firma ma prawa do nazwy „Misja Futbol”, dlatego program od najbliższego poniedziałku będzie emitowany w Kanale Sportowym jako „Moc Futbolu”. Do magazynu wraca Michał Pol, który nie pojawiał się w nim od początku ub.r., ponieważ po odejściu z Ringier Axel Springer Polska zaczął współpracę z WP SportowymiFaktami.
Piszę to drżącymi palcami bo wraca #MisjaFutbol w starym składzie i starym dobrym prowadzącym 😜 choć pod nową nazwą #MocFutbolu! Zapraszamy z @BorekMati @TSmokowski i @Rudzki77 i jak zawsze czekamy na Wasze pytania! #MejweniStrikesBack! pic.twitter.com/DGeb9mvlzK
— Michał Pol (@Polsport) August 15, 2021
Z początkiem sierpnia z Ringier Axel Springer Polska zawiesił rozpoczętą wiosną ub.r. współpracę z Mateuszem Borkiem, po tym jak dziennikarz skrytykował artykuł Onetu o naukowcu, u którego znaleziono fałszywe dyplomy dla znanych piłkarzy. W tekście opisano, że z naukowcem kontaktował się także Borek.
Kanał Sportowy ma obecnie 557 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim 1,2 tys. materiałów (głównie programów sportowych na żywo) zanotowało 182 mln odtworzeń. Dodatkowo Kanał Sportowy Extra ma 182 tys. subskrybentów i 34,8 mln wyświetleń ponad 240 materiałów.
W ub.r. Kanał Sportowy zanotował 2,53 mln zł przychodów sprzedażowych i 123,9 tys. zł zysku netto. Pod koniec grudnia Krzysztof Stanowski zapowiedział, że w br. Kanał Sportowy w br. ma zanotować 7-8 mln zł wpływów, m.in. dzięki dodatkowym umowom związanym z przełożonymi o rok Euro 2020 i letnimi igrzyskami olimpijskimi.
Dołącz do dyskusji: Kanał Sportowy zmienia „Misję Futbol” w „Moc Futbolu”, program już nie w Onecie