Canal+ Polska z koncesją na Strefę Abonenta
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę o udzieleniu koncesji na kolejny okres dla Canal+ Polska na kanał Strefę Abonenta, który ma charakter wyłącznie autopromocyjny nadawcy.
Z uchwały podjętej przez KRRiT wynika, że koncesja dla Canal+ Polska (ITI Neovision) będzie obowiązywała przez 10 lat – do 22 sierpnia 2031 roku. Kanał ma charakter poradnikowo-dokumentalny wyspecjalizowany i będzie poświęcony autopromocji.
Warunkiem przyznania koncesji jest rozpowszechnianie programu codziennie, nie mniej niż 6 godzin na dobę, jego wyspecjalizowany charakter – poświęcony tylko autopromocji nadawcy, ma zawierać audycje i przekazy, które realizują cel autopromocyjny – nie mniej niż 80 proc. miesięcznego czasu nadawania między 6.00 a 23.00.
Strefa Abonenta będzie nadawana satelitarnie na platformie Canal+, koncesja obowiązuje od 23 sierpnia 2021 roku przez 10 lat, a jej koszt wynosi 11 tys. i 95 zł (płatne jednorazowo). Dotychczasowa koncesja obowiązuje do 22 sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska z koncesją na Strefę Abonenta