Kanały lifestylowe: na czele TVN Style i TVN Turbo
W październiku br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, które jednocześnie zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Drugie miejsce zajęła stacja TVN Turbo. Największy spadek odnotował kanał Fashion.
Udział TVN Style w październiku br. wyniósł 0,68 proc. po wzroście względem października ub.r. o 106,1 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca trzeciego na pozycję lidera i jednocześnie zanotowała najwyższy wzrost w zestawieniu.
Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TVN Turbo, ale jego udział jednak wzrósł o 13,6 proc. i wyniósł 0,51 proc. Na ostatnim miejscu podium - po spadku z pozycji wicelidera - znalazł się kanał TLC, a jego udział wyniósł 0,45 proc. Kanał ten zanotował wzrost względem analogicznego okresu ub.r. o 10,8 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu ponownie dotknął zajmującego bez zmian ostatnią lokatę kanału Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.
wszyscy 4+ | ||||
październik | 2011 | 2012 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 19 840 | 0,33 | 40 482 | 0,68 |
TVN Turbo | 27 003 | 0,449 | 30 381 | 0,51 |
TLC | 24 446 | 0,407 | 26 834 | 0,451 |
Polsat Play | 18 180 | 0,302 | 21 146 | 0,355 |
Polsat Cafe | 15 801 | 0,263 | 17 104 | 0,287 |
kuchnia+ | 5 431 | 0,09 | 6 975 | 0,117 |
Domo+ | 4 665 | 0,078 | 5 423 | 0,091 |
Club TV | 3 788 | 0,063 | 2 776 | 0,047 |
BBC Lifestyle | 2 248 | 0,037 | 2 707 | 0,045 |
Viacom Blink | 0 | 0 | 1 617 | 0,027 |
Wedding TV | 1824 | 0,03 | 1 440 | 0,024 |
Fashion | 468 | 0,008 | 71 | 0,001 |
W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem została także stacja TVN Style, która awansowała z pozycji trzeciej i osiągnęła wynik na poziomie 0,93 proc. Jej udział wzrósł tutaj aż o 114,5 proc. - najbardziej w zestawieniu. Drugie miejsce zajęło TVN Turbo (0,80 proc. udziału, wzrost o 10,1 proc.), a trzecie było TLC (0,65 proc., + 11,5 proc.).
Z kolei także i tutaj najwięcej stracił Fashion (aż 81,8 proc.), którego udział również i w tej grupie wiekowej nie przekroczył już granicy 0,01 proc.
wszyscy 16-49 | ||||
październik | 2011 | 2012 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 10 954 | 0,435 | 23 530 | 0,933 |
TVN Turbo | 18 175 | 0,722 | 20 054 | 0,795 |
TLC | 14 683 | 0,583 | 16 381 | 0,65 |
Polsat Play | 9 213 | 0,366 | 9 909 | 0,393 |
Polsat Cafe | 8 434 | 0,335 | 9 447 | 0,375 |
kuchnia+ | 2 932 | 0,116 | 3 677 | 0,146 |
Domo+ | 2 303 | 0,091 | 2 342 | 0,093 |
Club TV | 1 926 | 0,076 | 1 369 | 0,054 |
BBC Lifestyle | 1 157 | 0,046 | 1 366 | 0,054 |
Viacom Blink | 0 | 0 | 716 | 0,028 |
Wedding TV | 1187 | 0,047 | 584 | 0,023 |
Fashion | 268 | 0,011 | 54 | 0,002 |
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w październiku br. było reality-show „Sekrety chirurgii”, które do TVN Style przyciągnęło aż 252 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż siedem pozycji. Po jednym miejscu zajęły programy nadane przez TVN Turbo, Polsat Play oraz TLC.
Raport TOP programów | Wszyscy 4+ | |||
Program | Stacja | AMR | SHR % | |
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 252 091 | 2,562 | |
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 231 103 | 2,682 | |
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ | TVN Style | 220 406 | 1,471 | |
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ | TVN Turbo | 218 721 | 1,789 | |
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ | Polsat Play | 205 862 | 2,02 | |
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM /SER.KULIN.POL./ | TVN Style | 204 590 | 2,107 | |
OBLICZA PROSTYTUCJI - KLUBY NOCNE /FILM DOK.FRA./ | TVN Style | 202 754 | 1,375 | |
POLSKI TURNIEJ WYPIEKOW /REALITY SHOW POL./ | TLC | 201 888 | 1,606 | |
44 NIEZAPOMNIANE OBCIACHY /PROG.ROZR.POL./ | TVN Style | 198 269 | 2,441 | |
NAJSZTUB SLUCHA /TALK SHOW POL./ | TVN Style | 193 745 | 1,765 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: na czele TVN Style i TVN Turbo