SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały TVN liderami, TLC trzecie, ale zyskało najwięcej

TVN Turbo i TVN Style były najpopularniejszymi kanałami lifestylowymi w kwietniu br. Oba zanotowały jednak spadki. TLC znów zyskał najwięcej, ale znalazł się za kanałami TVN. Największy spadek dotknął BBC Lifestyle.

Na pierwsze miejsce z drugiego awansował z udziałem wynoszącym 0,40 proc. męski kanał TVN Turbo, który zanotował spadek o 0,5 proc. Druga pozycja przypadła stacji TVN Style, której udział zmalał bardziej, bo o 16,2 proc. i wyniósł 0,35 proc. Rok temu była ona liderem rankingu.

TLC, lider w poprzednich miesiącach br., w kwietniu był dopiero trzeci. Zanotował on jednak największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż 182,9 proc., co dało mu 0,33 proc. udziału. Rok wcześniej kanał ten funkcjonował pod nazwą Discovery Travel & Living i zajmował miejsce piąte.

Największy spadek dotknął wyłączonej w lutym br. z Cyfrowego Polsatu stacji BBC Lifestyle, która w zamian dołączyła do mającej znacznie mniej abonentów platformy N. Jej udział zmalał o 71,8 proc. i wyniósł 0,02 proc., co dało jej ósme miejsce w rankingu (rok wcześniej telewizja ta była niewiele wyżej - na pozycji siódmej).

kwiecieńWszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN Turbo24 9750,39723 5400,395
TVN Style26 3310,41920 9430,351
TLC7 3650,11719 7200,331
Polsat Play9 6860,15415 0660,253
Polsat Cafe8 4070,13412 7620,214
kuchnia.tv3 8940,0624 5720,077
Club TV 7 0740,1134 0110,067
BBC Lifestyle5 3450,0851 4200,024
Fashion8320,0139660,016
Domo1 2260,0208970,015


W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w kwietniu br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,62 proc. udziału i zanotował spadek o 1,6 proc. Na drugiej pozycji utrzymała się stacja TVN Style (0,50 proc. udziału, spadek o 8,8 proc.).

Na podium znalazł się też kanał TLC, którego wzrost w tej grupie był wyższy niż w 4+ i wyniósł 226 proc. Kanał ten zanotował wynik na poziomie 0,43 proc., co dało mu awans z pozycji piątej . Liderem spadku także tutaj był BBC Lifestyle (0,03 proc. udziału, mniej o 73,6 proc.). 

kwiecieńwszyscy 16-49
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo16 8090,63215 5400,622
TVN Style14 4750,54412 3890,496
TLC3 4780,13110 6670,427
Polsat Play5 0310,1897 8120,313
Polsat Cafe4 6790,1766 5570,262
kuchnia.tv1 7420,0652 4820,099
Club TV 3 5690,1341 8340,073
BBC Lifestyle3 3370,1258260,033
Fashion5540,0214480,018
Domo6730,0254080,016


 
Najpopularniejszym programem na antenie TVN Turbo w kwietniu br. był mecz Pucharu Polski, który obejrzało średnio 200 tys. widzów.

Raport top programów
TVN Turbowszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/200 1871,446
WEDKARSTWO MESKIE HOBBY 131 3881,305
DE LUX /MAG.MOTOR.POL./130 6821,364
RAPORT TURBO /MAG.MOTOR.POL./129 8341,179
ZAKUP KONTROLOWANY 127 9552,504
STUDIO SPORT122 6581,030
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./118 0561,886
ZAKUP KONTROLOWANY 5 117 7831,631
TURBO KAMERA /MAG.MOTOR.POL./116 4061,061
JAZDA POLSKA /MAG.MOTOR.POL./115 8331,146


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Kanały TVN liderami, TLC trzecie, ale zyskało najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ELO!!!
A gdzie komentarze oskarżające firmę która przeprowadzała badania, że zawyża wyniki oglądalności na rzecz TVN? Halo, czyżby chłopaki z gazetki polskiej i innych rzeczpospolitych zaspali? A co z elektoratem PiSu? Zabłądził gdzieś na krakowskim przedmieściu?
odpowiedź
User
nicka
laska tym co płacą za sondaże, aż miło, wsstyg wirtua;nemer=dia
odpowiedź