Kanały TVN liderami, TLC trzecie, ale zyskało najwięcej
TVN Turbo i TVN Style były najpopularniejszymi kanałami lifestylowymi w kwietniu br. Oba zanotowały jednak spadki. TLC znów zyskał najwięcej, ale znalazł się za kanałami TVN. Największy spadek dotknął BBC Lifestyle.
Na pierwsze miejsce z drugiego awansował z udziałem wynoszącym 0,40 proc. męski kanał TVN Turbo, który zanotował spadek o 0,5 proc. Druga pozycja przypadła stacji TVN Style, której udział zmalał bardziej, bo o 16,2 proc. i wyniósł 0,35 proc. Rok temu była ona liderem rankingu.
TLC, lider w poprzednich miesiącach br., w kwietniu był dopiero trzeci. Zanotował on jednak największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż 182,9 proc., co dało mu 0,33 proc. udziału. Rok wcześniej kanał ten funkcjonował pod nazwą Discovery Travel & Living i zajmował miejsce piąte.
Największy spadek dotknął wyłączonej w lutym br. z Cyfrowego Polsatu stacji BBC Lifestyle, która w zamian dołączyła do mającej znacznie mniej abonentów platformy N. Jej udział zmalał o 71,8 proc. i wyniósł 0,02 proc., co dało jej ósme miejsce w rankingu (rok wcześniej telewizja ta była niewiele wyżej - na pozycji siódmej).
kwiecień | Wszyscy 4+ | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 24 975 | 0,397 | 23 540 | 0,395 |
TVN Style | 26 331 | 0,419 | 20 943 | 0,351 |
TLC | 7 365 | 0,117 | 19 720 | 0,331 |
Polsat Play | 9 686 | 0,154 | 15 066 | 0,253 |
Polsat Cafe | 8 407 | 0,134 | 12 762 | 0,214 |
kuchnia.tv | 3 894 | 0,062 | 4 572 | 0,077 |
Club TV | 7 074 | 0,113 | 4 011 | 0,067 |
BBC Lifestyle | 5 345 | 0,085 | 1 420 | 0,024 |
Fashion | 832 | 0,013 | 966 | 0,016 |
Domo | 1 226 | 0,020 | 897 | 0,015 |
W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w kwietniu br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,62 proc. udziału i zanotował spadek o 1,6 proc. Na drugiej pozycji utrzymała się stacja TVN Style (0,50 proc. udziału, spadek o 8,8 proc.).
Na podium znalazł się też kanał TLC, którego wzrost w tej grupie był wyższy niż w 4+ i wyniósł 226 proc. Kanał ten zanotował wynik na poziomie 0,43 proc., co dało mu awans z pozycji piątej . Liderem spadku także tutaj był BBC Lifestyle (0,03 proc. udziału, mniej o 73,6 proc.).
kwiecień | wszyscy 16-49 | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 16 809 | 0,632 | 15 540 | 0,622 |
TVN Style | 14 475 | 0,544 | 12 389 | 0,496 |
TLC | 3 478 | 0,131 | 10 667 | 0,427 |
Polsat Play | 5 031 | 0,189 | 7 812 | 0,313 |
Polsat Cafe | 4 679 | 0,176 | 6 557 | 0,262 |
kuchnia.tv | 1 742 | 0,065 | 2 482 | 0,099 |
Club TV | 3 569 | 0,134 | 1 834 | 0,073 |
BBC Lifestyle | 3 337 | 0,125 | 826 | 0,033 |
Fashion | 554 | 0,021 | 448 | 0,018 |
Domo | 673 | 0,025 | 408 | 0,016 |
Najpopularniejszym programem na antenie TVN Turbo w kwietniu br. był mecz Pucharu Polski, który obejrzało średnio 200 tys. widzów.
Raport top programów | ||
TVN Turbo | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/ | 200 187 | 1,446 |
WEDKARSTWO MESKIE HOBBY | 131 388 | 1,305 |
DE LUX /MAG.MOTOR.POL./ | 130 682 | 1,364 |
RAPORT TURBO /MAG.MOTOR.POL./ | 129 834 | 1,179 |
ZAKUP KONTROLOWANY | 127 955 | 2,504 |
STUDIO SPORT | 122 658 | 1,030 |
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ | 118 056 | 1,886 |
ZAKUP KONTROLOWANY 5 | 117 783 | 1,631 |
TURBO KAMERA /MAG.MOTOR.POL./ | 116 406 | 1,061 |
JAZDA POLSKA /MAG.MOTOR.POL./ | 115 833 | 1,146 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: Kanały TVN liderami, TLC trzecie, ale zyskało najwięcej