Kantar Media będzie monitorować reklamę digital out-of-home. Jest umowa ze Screen Network
Firma Screen Network (należy do 4Fun Media SA) zajmująca się reklamą digital out-of-home podpisała umowę z instytutem Kantar Media, do którego będzie raportować dane o kampaniach reklamowych realizowanych na tych nośnikach.
Kantar Media włączył do prowadzonego przez siebie monitoringu (obejmuje już m.in. reklamę w telewizji, prasie, kinach, na outdoorze, radiu) reklamę digital-out-of-home (DOOH). Screen Network będzie przekazywać do Kantar Media informacje dotyczące prowadzonych przez siebie kampanii reklamowych.
- Jest to dla nas bardzo ważny moment. W końcu DOOH zaczęło być postrzegane jako pełnoprawne medium reklamowe. Mam nadzieję, że nasza obecność w Kantar Media wzmocni wizerunek całego DOOH w Polsce - powiedziała Agnieszka Godlewska, prezeska Screen Network.
Marcin Gerc, dyrektor zarządzający Kantar, Media Division dodał, że reklama DOOH znalazła się w monitoringu instytutu w związku z tym, że wydatki na nią w ostatnim okresie znacząco rosną. - Współpraca ze Screen Network pozwoli nam jeszcze dokładniej mierzyć wartości wydatków reklamowych w Polsce i dostarczać sprawdzone dane do naszych klientów – powiedział.
Screen Network zarządza siecią 23 798 tys. ekranów w 3 635 lokalizacjach, co daje 40 proc.udziału w rynku. Realizuje kampanie reklamowe w czasie rzeczywistym (online) w 553 miastach w całej Polsce, w ramach jednego, zintegrowanego systemu informatycznego. Umożliwia klientom zakup DOOH w systemie programmatic poprzez platformę Adform.
Dołącz do dyskusji: Kantar Media będzie monitorować reklamę digital out-of-home. Jest umowa ze Screen Network