Lepont dla nowej marki modowej Katarzyny Tusk La Rondé
Na polskim rynku startuje nowa marka modowa La Rondé za którą stoi Katarzyna Tusk. Za komunikację PR-ową brandu odpowiedzialna będzie agencja Lepont.
Do kluczowych zadań agencji będzie należeć wizerunkowy launch marki, stworzenie planu komunikacji, w tym budowy strategii PR, prowadzenie biura prasowego i media relacji, influencer marketing, działania z zakresu brand experience oraz wsparcie w realizacji wydarzeń specjalnych.
Katarzyna Tusk tworzy La Rondé
Koncept marki La Rondé będzie opierać się na trendzie modzie cyrkularnej. Marka wprowadza do sprzedaży selekcję ubrań z drugiego obiegu, dla których cechą wspólną będzie najwyższa jakość materiałów, elegancja, ponadczasowość, a przede wszystkim dbałość o środowisko.
- Marka La Rondé i współpraca z Kasią Tusk to dla nas absolutnie wyjątkowy projekt, w który mogliśmy zaangażować się na jego pierwotnym etapie. Mieliśmy możliwość współtworzenia wizerunku firmy jeszcze przed wkroczeniem na rynek. Efekty końcowe są dla nas naprawdę imponujące, ze swoją niezwykle staranną selekcją produktów, La Rondé nadaje odzieży z drugiej ręki zupełnie nowego znaczenia na modowej mapie Polski - mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.
Współpraca ma charakter długofalowy.
Dołącz do dyskusji: Lepont dla nowej marki modowej Katarzyny Tusk La Rondé
No jest coś w tym. Ale nie w niej.