Lepont dla marki Makłowicz i Synowie
Do grona klientów Lepont dołączyła marka Makłowicz i Synowie, która ze swoimi produktami zadebiutowała w czerwcu na rynku spożywczym.
Do zadań agencji należy pełen zakres współpracy z obszaru PR korporacyjnego oraz produktowego, w tym m.in. strategia komunikacji, biuro prasowe, media relations, influencer marketing, działania z zakresu brand experience oraz realizacja wydarzeń specjalnych.
Współpraca pomiędzy Lepont a rodziną Makłowiczów rozpoczęła się w lutym br., gdzie do głównych zadań agencji należała budowa i realizacja komunikacji dotyczącej podpisania umowy pomiędzy firmami Pamapol i Propinquus, na mocy której powstała spółka Makłowicz i Synowie. Następnie Lepont opracowała m.in. strategię komunikacji marki Makłowicz i Synowie oraz pozycjonowanie poszczególnych jej przedstawicieli.
- Współpraca z rodziną Makłowiczów, jest dla Lepont krokiem w rozwoju agencji w komunikacji segmentu FMCG. Wszyscy chyba czekaliśmy na ten moment, kiedy Pan Robert założy własną markę z produktami spożywczymi, to dlas ogromne wyróżnienie, że możemy współtworzyć ją strategicznie i komunikacyjnie od początku. - mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.
W ramach zawartej umowy agencja odpowiedzialna jest także za consulting PR dla rodziny Makłowiczów.
Współpraca ma charakter stały.
Makłowicz i Synowie debiutuje na rynku
Marka Makłowicz i Synowie zadebiutowała z pierwszymi produktami pod koniec czerwca tego roku. Oferta produktowa obejmuje szeroką gamę produktów inspirowanych podróżami znanego krytyka kulinarnego w najdalsze zakątki świata. W produkcję zaangażowana jest firma Pamapol.
Dołącz do dyskusji: Lepont dla marki Makłowicz i Synowie