Katy Perry śpiewa w nowej kampanii Pyszne.pl
Piosenkarka Katy Perry została gwiazdą nowej kampanii platformy Pyszne.pl, będącej częścią Just Eat Takeaway.com. Działania prowadzone są pod hasłem "Czy ktoś powiedział", a ich głównym motywem jest radość, jaką odczuwamy, gdy pada sugestia, by zamówić coś do jedzenia. Kampanię przygotowała agencja McCann London.
Nowa komunikacja jest kontynuacją kampanii z udziałem Snoop Dogga, prowadzonej dotąd w Wielkiej Brytanii, Australii i Kanadzie, gdzie charakterystyczne, łatwe do zapamiętania hasło „Did Somebody Say” zagościło już w języku potocznym. Teraz ta formuła trafia na wszystkie rynki, na których działa Just Eat Takeaway.com, spółka macierzysta Pyszne.pl.
Stworzona przez agencję McCann London reklama pokazuje kuriera Pyszne.pl podjeżdżającego pod rezydencję Katy Perry, wyglądającą jak ogromny, bajkowy dom dla lalek. Gdy kurier wręcza piosenkarce zamówiony posiłek, ruszamy w szaloną podróż po świecie artystki. Nie brakuje w nim wyszukanych strojów, lalek grających na pianinie i wspaniałych dań na każdą okazję - czytamy w komunikacie.
Tekst piosenki zawiera odniesienia do różnego rodzaju kuchni i dań dostępnych w serwisie Pyszne.pl, odzwierciedlając wzrost popytu na posiłki z dowozem w nietypowych momentach, takich jak śniadanie czy lunch.
- Kampania „Czy ktoś powiedział” niesie za sobą przesłanie, że Pyszne.pl jest odpowiedzią na wszelkie kulinarne zachcianki. Mamy nadzieję, że zbuduje ona więź z odbiorcami, a także zdobędzie uznanie dla marki w tej bardzo konkurencyjnej branży - mówi Katarzyna Makowska, senior marketing lead w Pyszne.pl.
Kampania w internecie, telewizji, radiu i na outdoorze
Kampania obejmuje 60-sekundowy spot dostępny na kanale YouTube, 30-sekundowe i 15-sekundowe spoty emitowane w telewizji, a także działania w kanałach OOH i DOOH, w mediach społecznościowych i w rozgłośniach radiowych. Zaplanowane są też działania PR. Obecna odsłona akcji potrwa do lipca.
Film reklamowy wyreżyserował legendarny twórca teledysków Dave Meyers, autor m.in. wideoklipów do światowych hitów Katy Perry takich jak: "Swish Swish" i "Firework". Autorami muzyki i tekstu utworu są Katy Perry, Kris Pooley, McCann London oraz zespół odpowiedzialny za oryginalną ścieżkę Did Somebody Say feat. Snoop Dogg. Za kreację kampanii odpowiadają Ben Buswell i Jo Griffin. Zdjęcia kręcono w Los Angeles we współpracy z domem produkcyjnym Radical Media, a ich autorką jest Vijat.
Za polską adaptacją kampanii odpowiada Just Eat Takeaway.com we współpracy z agencją mothertongue.com. Media zaplanowała agencja mediowa UM.
Platforma Pyszne.pl jest obecna w 800 miejscowościach w całej Polsce i ma ponad 13 tys. restauracji partnerskich. W 2020 r. obsłużyła 22 mln zamówień.
Dołącz do dyskusji: Katy Perry śpiewa w nowej kampanii Pyszne.pl