Kaufland przenosi obsługę mediową z Zenith do The Media Insight
Sieć supermarketów Kaufland Polska zakończyła przetarg na obsługę mediową. Wybrała do współpracy dom mediowy The Media Insight (należy do GroupM) kończąc tym samym współpracę z agencją Zenith (Publicis Media).
Z naszych informacji wynika, że The Media Insight rozpocznie współpracę z Kauflandem od marca br.
Agencja zajmie się planowanie i zakupem mediów dla sieci zarówno online, jak i offline.
Kaufland prowadził przetarg go od jesieni ub.r.
The Media Insight zarządza Adrian Kawecki, prezes agencji mediowej Mindshare Polska.
Koniec umowy z Zenith
Ostatnio obsługą mediową tej sieci sklepów zajmował się dom mediowy Zenith (Publicis Media). Agencja ta zdobyła budżet tego klienta w przetargu zakończonym pod koniec 2017 roku. Wtedy przejęła go od Maxusa (obecnie Wavemaker, który zajmował się mediami tradycyjnymi) i Blue 449 (Publicis Media, zajmował się internetem).
Zenith zajmował się planowaniem i zakupem mediów do kampanii Kauflandu od początku 2018 roku.
#NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kaufland-w-miejsce-tesco-krakow-gdansk-warszawa-koniec-marki ##
Dołącz do dyskusji: Kaufland przenosi obsługę mediową z Zenith do The Media Insight