„Oszczędności szok!” w promocjach Kauflandu
Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła serię reklam pod hasłem „Oszczędności szok!” wspierających promocje cenowe. Od połowy ub.r. w sklepach oznacza je etykietami z napisem „Naprawdę niskie ceny z Kauflandzie”.
Reklamy z hasłem „Oszczędności szok!” wspierają kilkudniowe promocje cenowe w sklepach Kaufland dotyczące wybranych produktów. W kampaniach pojawia się też slogan: „Skorzystaj z tygodnia XXL”.
To kolejna odsłona działań marketingowych podkreślających niskie ceny w Kauflandzie. W połowie ub.r. wprowadzono znaczniki na półkach z napisem „Naprawdę niskie ceny z Kauflandzie”.
Komunikacja marketingowa z hasłem „Oszczędności szok!” oprócz mediów ATL-owych obejmuje m.in. gazetki reklamowe Kauflandu. Głównym hasłem sieci pozostaje „Idę tam gdzie wszystko mam”.
Za kreacje i produkcję spotów odpowiadała agencja Ancymony, za materiały i działania digitialowe - agencje Kalicińscy, Spin off i DDH, a czas reklamowy w radiu i telewizji zaplanował oraz kupił dom mediowy The Media Insight.
Z początkiem stycznia format kreatywnych swoich kampanii wspierających promocje cenowe zmieniła też Biedronka: hasło „Ale tydzień!” zostało zastąpione przez „Biedronkowe oszczędności”.
Według danych Nielsen Audience Measurement w ub.r. Kaufland był w dziesiątce marek najmocniej reklamowanych w telewizji. Jego spoty wygenerowały 27 742 punktów ratingowych GRP, o 26,3 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Oszczędności szok!” w promocjach Kauflandu
kontemplacja
permutacja
szok.
A na końcu destylacja.