SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Oszczędności szok!” w promocjach Kauflandu

Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła serię reklam pod hasłem „Oszczędności szok!” wspierających promocje cenowe. Od połowy ub.r. w sklepach oznacza je etykietami z napisem „Naprawdę niskie ceny z Kauflandzie”.

Reklamy z hasłem „Oszczędności szok!” wspierają kilkudniowe promocje cenowe w sklepach Kaufland dotyczące wybranych produktów. W kampaniach pojawia się też slogan: „Skorzystaj z tygodnia XXL”.

 

To kolejna odsłona działań marketingowych podkreślających niskie ceny w Kauflandzie. W połowie ub.r. wprowadzono znaczniki na półkach z napisem „Naprawdę niskie ceny z Kauflandzie”.

 

Komunikacja marketingowa z hasłem „Oszczędności szok!” oprócz mediów ATL-owych obejmuje m.in. gazetki reklamowe Kauflandu. Głównym hasłem sieci pozostaje „Idę tam gdzie wszystko mam”.

Za kreacje i produkcję spotów odpowiadała agencja Ancymony, za materiały i działania digitialowe - agencje Kalicińscy, Spin off i DDH, a czas reklamowy w radiu i telewizji zaplanował oraz kupił dom mediowy The Media Insight.

 

Z początkiem stycznia format kreatywnych swoich kampanii wspierających promocje cenowe zmieniła też Biedronka: hasło „Ale tydzień!” zostało zastąpione przez „Biedronkowe oszczędności”.

Według danych Nielsen Audience Measurement w ub.r. Kaufland był w dziesiątce marek najmocniej reklamowanych w telewizji. Jego spoty wygenerowały 27 742 punktów ratingowych GRP, o 26,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „Oszczędności szok!” w promocjach Kauflandu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
LGOM
"Szok! Niedowierzanie! Konsternacja! Dysocjacja!"
odpowiedź
User
reinkarnacja
owulacja
kontemplacja
permutacja
szok.
odpowiedź
User
LGOM
owulacja
kontemplacja
permutacja
szok.

A na końcu destylacja.
odpowiedź