„Kawa na ławę” zyskała 210 tys. widzów. TVN24 zdecydowanym liderem stacji newsowych
Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” od początku stycznia br. śledzi średnio 792 tys. widzów, o 211 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok temu. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
„Kawa na ławę” emitowana jest w TVN w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 3 stycznia do 6 marca 2016 roku wyniosła 792 tys. osób, co przełożyło się na 7,67 proc. udziału w grupie 4+ i 4,95 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 10 stycznia br. - obejrzało je 897 tys. widzów. Gośćmi programu byli wówczas Bartosz Kownacki, Stanisław Tyszka, Kamila Gasiuk-Pihowicz, Sławomir Neumann, Małgorzata Sadurska i Marek Sawicki.
Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | ||
Data | Godz. | AMR | SHR % |
10-01-2016 | 10:45:03 | 897 376 | 8,65% |
03-01-2016 | 10:45:18 | 891 876 | 8,24% |
21-02-2016 | 10:44:56 | 820 982 | 7,75% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn zyskał 211 tys. widzów. W okresie od stycznia do początku marca ub.r. śledziło go 581 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 5,76 proc. i 4,05 proc.
TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta ma w tym paśmie 3,20 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,97 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Widownia magazynu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN24 - Kawa na ławę | 792 019 | 7,67% | 4,95% |
TVP Info | 330 147 | 3,20% | 1,00% |
Polsat News | 99 975 | 0,97% | 0,76% |
Dodajmy, że w lutym br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,44 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” zyskała 210 tys. widzów. TVN24 zdecydowanym liderem stacji newsowych