Kino Polska i Filmbox będą przerywać filmy reklamami
Kanały Kino Polska i Filmbox zaczną w najbliższych tygodniach emitować bloki reklamowe w czasie pokazywanych przez nie filmów. Dotąd reklamy nadawano jedynie pomiędzy poszczególnymi pozycjami.
Jak podano w komunikacie spółki Kino Polska TV, decyzja ta pozwoli na maksymalne wykorzystanie czasu antenowego, przeznaczonego ustawowo na emisję materiałów reklamowych, a także na zwiększenie efektywności finansowej spółki w segmencie sprzedaży reklam. Część przychodów pozyskanych w ten sposób nadawca przeznaczy na cyfrową rekonstrukcję dzieł polskiej kinematografii.
Wprowadzenie przerw reklamowych w czasie filmów na antenie Kino Polska planowane jest od 1 lutego br., a w stacji Filmbox - od 1 marca br.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Kino Polska w rynku w grudniu ub.r. wyniósł 0,8 proc., a Filmboxu - 0,16 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Kino Polska i Filmbox będą przerywać filmy reklamami