Joanna Krupa i Ewa Chodakowska reklamują pomadki Kiss Kit w perfumeriach Douglas (wideo)
Do sprzedaży w perfumeriach Douglas wprowadzono pomadki i konturówki Kiss Kit. Ambasadorkami marketingowymi produktów są modelka Joanna Krupa i trenerka fitness Ewa Chodakowska.
Kiss Kit by Joanna Krupa to komplet dwóch odcieni: Sweet You do makijażu dziennego oraz Una Storia w wersji nocnej, natomiast Kiss Kit by Ewa Chodakowska obejmuje odcienie Private Pink (na dzień) i Take It Red (na noc). W każdym zestawie jest konturówka i pomadka do makijażu.
Kolekcja Kiss Kit będzie dostępna w perfumeriach stacjonarnych Douglas oraz w sklepie internetowym Douglas.pl
- Stworzyliśmy wyjątkową limitowaną kolekcję czterech zestawów produktów do zmysłowego makijażu ust w wersji day lub night. Kiss Kit wyprzedza trendy i kreuje najmodniejszy makijaż sezonu. Do współpracy przy tej linii zaprosiliśmy dwie gwiazdy: Ewę Chodakowską i Joannę Krupę, które na co dzień inspirują miliony kobiet, dodając im pewności siebie i takie też są nasze produkty. Kiss Kit marki Douglas podkreśla indywidualność, pozwala wyróżnić się z tłumu i dodaje odwagi w codziennych wyzwaniach - opisuje Agnieszka Radawiec, dyrektor marketingu Douglas.
Kampania reklamowa ruszyła 18 września i potrwa do końca października. Obejmuje internet (Instagram, Facebook, YouTube, serwisy Edipresse i Burdy, Player.pl, WP.pl) oraz prasę (m.in. magazyny „Viva!”, „Party”, „Glamour”, „Elle”, „Gala”).
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Brasil, a za aktywności w social media i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Ponadto Douglas zaczyna nowy cykl eventów Douglas Beauty Days prezentujących najmodniejsze trendy sezonu w makijażu i modzie. W pierwszym evencie, zaplanowanym na 28-29 września w warszawskich Złotych Tarasach, wezmą udział Joanna Krupa i Ewa Chodakowska.
Dołącz do dyskusji: Joanna Krupa i Ewa Chodakowska reklamują pomadki Kiss Kit w perfumeriach Douglas (wideo)