Kit Kat Chunky reklamowany dla kochających przerwy (wideo)
Pod hasłem „Czas na przerwę, czas na Kit Kat” wystartowała kampania reklamowa batonów Kit Kat Chunky (produkowanych przez Nestlé Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, Blueberry i MEC.
- W nowej kampanii marka Kit Kat przedstawia różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i tych, którzy na przerwę zawsze znajdują czas, tych którzy w przerwie grają zespołowo i tych, którzy wolą spędzać je samotnie. Ile osób, tyle sposobów na spędzenie przerwy - opisuje Malwina Wolf, kierownik marki Kit Kat w Nestlé Polska.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 7 kwietnia. Obejmuje internet (spot emitowany w najważniejszych serwisach wideo, m.in. YouTube, Player.pl i VoD.pl, aktywności na portalach społecznościowych, w tym konkurs we współpracy ze znanymi vlogerami) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, za reklamy i aktywności w internecie odpowiada agencja Blueberry, natomiast za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Kit Kat Chunky reklamowany dla kochających przerwy (wideo)