SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kit Kat Chunky reklamowany dla kochających przerwy (wideo)

Pod hasłem „Czas na przerwę, czas na Kit Kat” wystartowała kampania reklamowa batonów Kit Kat Chunky (produkowanych przez Nestlé Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, Blueberry i MEC.

- W nowej kampanii marka Kit Kat przedstawia różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i tych, którzy na przerwę zawsze znajdują czas, tych którzy w przerwie grają zespołowo i tych, którzy wolą spędzać je samotnie. Ile osób, tyle sposobów na spędzenie przerwy - opisuje Malwina Wolf, kierownik marki Kit Kat w Nestlé Polska.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 7 kwietnia. Obejmuje internet (spot emitowany w najważniejszych serwisach wideo, m.in. YouTube, Player.pl i VoD.pl, aktywności na portalach społecznościowych, w tym konkurs we współpracy ze znanymi vlogerami) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, za reklamy i aktywności w internecie odpowiada agencja Blueberry, natomiast za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Kit Kat Chunky reklamowany dla kochających przerwy (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl