Streetcom wygrywa przetarg marki Purina One
Streetcom wygrał przetarg i zrealizuje cykl kampanii product seeding marki produktów dla zwierząt Purina One (Nestlé Polska).
Umowa z Nestlé Polska obejmuje działania dla Purina One Dog i Purina One Cat. Celem jest budowanie wizerunku marki jako eksperta w zakresie żywienia zwierząt, pozyskiwanie nowych klientów oraz uzyskanie rekomendacji i opinii. Wygenerowane testymoniale i claimy będą przeznaczone do dalszej komunikacji.
Do zadań agencji Streetcom należy opracowanie strategii kampanii, projekt i wykonanie materiałów graficznych, przygotowanie i przeprowadzenie precyzyjnej rekrutacji uczestników na podstawie indywidualnych ankiet oraz wdrożenie wszystkich fal aktywacji.
wdrożenie kampanii.
Dołącz do dyskusji: Streetcom wygrywa przetarg marki Purina One
mylisz się, samplowanie jest tańsze. A to co robi streetcom to jeszcze spamowanie znajomych na fejsie i instagramie.