„Klasyka poranka” w nowych reklamach kawy zbożowej Anatol (wideo)
Zaczęła się odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol Delecta (produkowanej przez Bakalland). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Klasyka poranka”, przygotowały firmy marketingowe Brand Support i Starcom.
W reklamach prezentowane są wszystkie rodzaje kawy zbożowej Anatol - zarówno trzy warianty kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami, jak również klasyczne kawy w saszetkach, w tym nowość - Anatol 5 zbóż. Kampania jest skierowana także do młodszej grupy docelowej.
Poprzednia odsłona akcji była prowadzona jesienią ub.r.
Obecne działania zaczęły się 8 sierpnia, obejmują internet (15-sekundowe spoty w serwisach kobiecych, kulinarnych, parentingowych i people, m.in. z oferty Agory, Onetu, TVN i na YouTube) oraz radio (RMF FM i RMF Classic, m.in. sponsoring konkursów antenowych i audycji „Śniadanie Mistrzów”). Akcja potrwa do końca września.
Kreacją reklam zajęła się agencja Brand Support, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Klasyka poranka” w nowych reklamach kawy zbożowej Anatol (wideo)