Kobieca kampania reklamuje eKonto z OC i AC w mBanku (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamująca eKonto z programem mSaver oraz zniżkami na ubezpieczenie OC i AC oferowane przez mBank. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communications, Flota Film i MPG.
Startująca właśnie kampania reklamowa eKonta w mBanku informuje, że posiadacze tego rachunku mogą skorzystać z 20-procentowego rabatu na AC i 10-procentowego na OC mDirect. Promocja, zaplanowana do końca marca przyszłego roku, jest prowadzona we współpracy z BRE Ubezpieczenia TUiR SA. Z kolei klienci eKonta, którzy nie zdecydują się na tę ofertę, mogą skorzystać ze zwrotu 10 proc. wartości transakcji dokonanych kartą przez internet albo zwrotu do 240 zł za doładowania telefonu komórkowego. Dodatkowo wciąż mogą skorzystać z promocyjnego oprocentowania rachunku mSaver, wynoszącego 9 proc.
Głównym bohaterem kampanii jest mężczyzna, który cieszą się wyjątkowym powodzeniem u kobiet. Akcja, zaplanowana do 9 grudnia, obejmuje telewizję (m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo, Polsat News, Polsat Sport, Superstacja, Discovery, AXN, Ale Kino, Canal+, Comedy Central, FoxLife, Kino Polska, National Geographic) oraz internet (o2, NK.pl, otoMoto.pl, mojeauto.pl, inMobi, wersja mobilna Interia.pl, WP.pl).
Kreację kampanii opracowała agencja Ambasada Brand Communications, a media zaplanował dom mediowy MPG. Reklamę telewizyjną wyreżyserował Bartosz Prokopowicz, a wyprodukowała firma Flota Film.
Dołącz do dyskusji: Kobieca kampania reklamuje eKonto z OC i AC w mBanku (wideo)