„Kochanie, ratujmy nasze dzieci” oglądało 919 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją
Reality show „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, będący jesienną nowością TVP2, oglądało średnio 919 tys. osób. Stacja w czasie emisji audycji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,48 mln zł.
Misyjny cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” na antenie TVP2 pokazywany był w czwartki o godz. 20.40, w okresie od 15 września do 17 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 919 tys. osób, co przełożyło się na 5,94 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 6,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek produkcji. Przed telewizorami zgromadził on 1,12 mln oglądających.
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
15-09-2016 | 20:43:21 | 21:32:03 | 1 117 818 | 7,65% |
13-10-2016 | 20:42:51 | 21:33:23 | 1 082 733 | 6,95% |
20-10-2016 | 20:43:53 | 21:35:08 | 1 056 607 | 6,90% |
TVP2 w paśmie nadawania „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 23,51 proc., nadająca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”. Drugi był Polsat (12,96 proc.; „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”), a trzeci - TVN (7,50 proc.; „Na Wspólnej”, „Singielka” i „Kuchenne rewolucje”).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat poradził sobie nieco lepiej od Jedynki.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP1 | 3 637 542 | 23,51% | 933 276 | 15,30% | 1 724 211 | 18,86% |
Polsat | 2 005 909 | 12,96% | 943 551 | 15,47% | 1 335 728 | 14,61% |
TVN | 1 160 007 | 7,50% | 598 479 | 9,81% | 834 168 | 9,12% |
TVP2 - Kochanie, ratujmy nasze dzieci | 919 218 | 5,94% | 384 582 | 6,31% | 568 804 | 6,22% |
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 2,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W każdym odcinku cyklu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci“ widzowie mogli śledzić losy jednej rodziny z dziećmi w wieku od 5 do 15 lat, które borykają się z nadwagą, otyłością lub też odwrotnie - z syndromem „niejadka”.
Program prowadził Tomasz Wolny. Show został oparty na formacie BBC „Honey, We Are Killing The Kids”.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” oglądało 919 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją