SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kochanie, ratujmy nasze dzieci” oglądało 919 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Reality show „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, będący jesienną nowością TVP2, oglądało średnio 919 tys. osób. Stacja w czasie emisji audycji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,48 mln zł.

Misyjny cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” na antenie TVP2 pokazywany był w czwartki o godz. 20.40, w okresie od 15 września do 17 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 919 tys. osób, co przełożyło się na 5,94 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 6,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek produkcji. Przed telewizorami zgromadził on 1,12 mln oglądających.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

15-09-2016

20:43:21

21:32:03

1 117 818

7,65%

13-10-2016

20:42:51

21:33:23

1 082 733

6,95%

20-10-2016

20:43:53

21:35:08

1 056 607

6,90%

TVP2 w paśmie nadawania „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 23,51 proc., nadająca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”. Drugi był Polsat (12,96 proc.; „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”), a trzeci - TVN (7,50 proc.; „Na Wspólnej”, „Singielka” i „Kuchenne rewolucje”).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat poradził sobie nieco lepiej od Jedynki.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

3 637 542

23,51%

933 276

15,30%

1 724 211

18,86%

Polsat

2 005 909

12,96%

943 551

15,47%

1 335 728

14,61%

TVN

1 160 007

7,50%

598 479

9,81%

834 168

9,12%

TVP2 - Kochanie, ratujmy nasze dzieci

919 218

5,94%

384 582

6,31%

568 804

6,22%

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 2,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W każdym odcinku cyklu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci“ widzowie mogli śledzić losy jednej rodziny z dziećmi w wieku od 5 do 15 lat, które borykają się z nadwagą, otyłością lub też odwrotnie - z syndromem „niejadka”.

Program prowadził Tomasz Wolny. Show został oparty na formacie BBC „Honey, We Are Killing The Kids”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 8,34 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” oglądało 919 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Czy był to cykl misyjny - można dyskutować. Faktem jest, że było to niezmiernie nudne.
odpowiedź
User
Kurwizja
Sukcesom nie ma końca.
odpowiedź
User
BRAWO
TOTALNA KLĘSKA!!!!
odpowiedź