Kolporter rozwija sieć sklepów Dobry Wybór
Kolporter chce do około 60 sklepów zwiększyć w ciągu najbliższego roku sieć sklepów spożywczych funkcjonujących pod marką Dobry Wybór. Spółka poszukuje osób chętnych do prowadzenia placówek oraz sklepów gotowych przyłączyć się do sieci.
"Chętnie podejmiemy współpracę z osobami, które mają doświadczenie w handlu artykułami spożywczymi. Poszukujemy również sklepów chętnych do przyłączenia się do naszej sieci. Gwarantowane wynagrodzenie na poziomie 4 500 zł netto miesięcznie, bez względu na wysokość obrotu to tylko jedna z korzyści jakie oferujemy naszym partnerom. Dodatkowym przychodem jest prowizja od obrotu oraz wynagrodzenia dodatkowe, m.in. za przyjmowanie płatności za rachunki, czy udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez producentów." - stwierdził Tomasz Brzeziński, dyrektor pionu Dobry Wybór Kolportera S.A.
Dobry Wybór to sieć samoobsługowych sklepów spożywczych zlokalizowanych na osiedlach mieszkaniowych i przy głównych ulicach handlowych z zapleczem budynków mieszkalnych. Ich powierzchnia wynosi od 90 do 200 metrów kwadratowych. Podstawowy asortyment to: pieczywo, nabiał, mięso, wędliny, mrożonki, napoje, słodycze, słone przekąski, owoce, warzywa, alkohole, chemia, kosmetyki, tytoń, prasa, karma dla zwierząt, artykuły FMCG. W ofercie jest także możliwość opłacenia rachunków, sprzedaż doładowań prepaid oraz możliwość skorzystania z kolektury Totalizatora Sportowego.
Kolporter podaje, że w bieżącym roku poziom obrotów w sklepach Dobry Wybór wzrósł o ponad 15 proc. w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sprzedażowej (w porównaniu z rokiem ubiegłym).
Dołącz do dyskusji: Kolporter rozwija sieć sklepów Dobry Wybór