Komandosi w kampanii Coca-Cola Zero (wideo)
Pod hasłem "To możliwe!" ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero. Akcji w telewizji i internecie towarzyszy sampling puszek tego napoju.
Rozpoczęta właśnie w telewizji kampania reklamowa Coca-Coli Zero pokazuje chłopaka, który rano u swojej dziewczyny zostaje zaskoczony nieplanowaną wizytą jej rodziców i z kłopotliwej sytuacji ratują go komandosi z oddziału specjalnego Coca-Cola Zero. - Chcemy zachęcać młodych ludzi, żeby problemów związanych z relacjami damsko-męskimi nie traktowali tych sytuacji zbyt serio, nigdy nie tracili dobrego humoru i starali się szukać bezkompromisowych i niekonwencjonalnych rozwiązań - uzasadni Szymon Michalik, kierownik marki w Coca-Cola Poland Services.
Akcja reklamowa pod hasłem "To możliwe!" od 15 czerwca jest prowadzona w TVN, Polsacie, Discovery, MTV i VIVA, a w najbliższym czasie obejmie internet (formaty video na takich stronach jak onet.pl, interia.pl, gazeta.pl, o2.pl oraz w komunikatorze Gadu-Gadu, niestandardowe działania m.in. w serwisie Facebook). Natomiast już od maja w siedmiu największych miastach prowadzony jest sampling minipuszek Coca-Cola Zero, który realizują animatorzy ubrani w bojowe spodnie i wojskowe kurtki. Akcję przygotowała i prowadzi agencja Sales Link, adaptacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Publicis, koncepcję działań on-line opracowała agencja K2 Internet, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Komandosi w kampanii Coca-Cola Zero (wideo)