1,55 mln widzów serialu „Komisarz Alex 15”. TVP1 wiceliderem
Piętnasty sezon „Komisarza Alexa” śledziło średnio 1,55 mln widzów. TVP1 w czasie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,95 mln zł.
Średnia widownia piętnastej edycji „Komisarza Alexa” (odcinków emitowanych w soboty o godz. 20.35, w okresie od 24 października ub.r. do 1 maja br.; w poprzednich tygodniach nadawano końcówkę poprzedniego sezonu) wyniosła 1,55 mln osób. Przełożyło się to na 10,80 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 11 listopada ub.r. - śledziło go 1,86 mln osób.
TVP1 w paśmie nadawania „Komisarza Alexa” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP2, której udział wyniósł 11,33 proc. Trzecie miejsce zajął Polsat (7,09 proc.), a czwarte - TVN (6,94 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajęła miejsce czwarte.
Wpływy z reklam wyemitowanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 9,95 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,55 mln widzów serialu „Komisarz Alex 15”. TVP1 wiceliderem
Bondyra dał nową energię, Więdłocha była za krótko, no i Nolbrzak.
Co innego Czop, który dużo wniósł oraz Walach.
Chabior trzyma poziom i jest w reklamie ostatnio.
Kiedyś był też Olbrychski senior.
Nowym opiekunem Alexa może zostać Zakościelny lub Wieczorkowski, bo zawsze z "Czasu honoru" biorą.