Koniec magazynu weekendowego Radiozet.pl
Nowe teksty nie pojawiają się już w weekendowym magazynie Radiozet.pl (Grupa Eurozet). Wydawca tłumaczy, że treści premium, dotąd ukazujące się w magazynie, będą publikowane codziennie w portalu.
Ostatnie artykuły, które widnieją na stronach Magazyn.radiozet.pl opublikowano w piątek 16 grudnia ub.r. Jednak wydawca nie mówi wprost o zamknięciu czy wygaszeniu formatu. - Portal Radiozet.pl zmienia formę ekspozycji treści premium – zaznacza Michał Aleksandrowicz, rzecznik Eurozetu. - Obecnie dłuższe formy publicystyczne jak wywiady, reportaże czy felietony, które dotąd były prezentowane w Magazynie, będą pojawiać się w ciągu całego tygodnia, a nie tylko w weekendy, kiedy ruch jest mniejszy. Ma to zapewnić większe zasięgi przygotowywanych materiałów. Zespół online pracuje też nad nową strukturą strony głównej, co dodatkowo wpłynie na lepsze eksponowanie najciekawszych publikacji i podcastów – dodaje.
Magazyn zostanie zamknięty, ale wydawca nie zdradza, kiedy to się stanie. Rzecznik Eurozetu mówi tylko, że „w nowej strukturze portalu nie jest przewidziana podstrona magazynu weekendowego”.
Weekendowy magazyn uruchomiono we wrześniu 2021 roku. Co tydzień w sieci pojawiało się wydanie, zawierające, wedle zapowiedzi, kilka dłuższych form publicystycznych (wywiady, felietony, biografie, reportaże). Podejmowano tematy społeczne, podróżnicze, zdrowotne i kulturalne oraz polityczne. Materiały przygotowywane przez dziennikarzy i redaktorów Radiozet.pl były dostępne bezpłatnie dla wszystkich użytkowników.
Jak półtora roku temu przekonywał Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Grupy Eurozet, „stworzenie weekendowego magazynu Radiozet.pl to wynik konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, której celem jest wzmocnienie portalu i przyciągnięcie nowych użytkowników, szukających w Internecie nie tylko najświeższych informacji, ale też mądrych, pogłębionych artykułów poruszających ciekawe zagadnienia”.
Jak wynika z badania Mediapanel, w listopadzie stronę główną Radiozet.pl odwiedziło 842,7 tys. użytkowników, którzy spędzali tam przeciętnie 1 minutę i 1 sekundę. Wszystkie serwisy Grupy Eurozet odnotowały w listopadzie 9,8 mln użytkowników, którzy korzystali z nich średnio 4 minuty i 56 sekund.
Dołącz do dyskusji: Koniec magazynu weekendowego Radiozet.pl