„MasterChef Junior 8” zyskał widzów, TVN liderem w 16-49
Ósmy sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 1,09 mln osób. W porównaniu do siódmej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 20 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„MasterChef Junior 8” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 5 marca do 7 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,09 mln osób, co przełożyło się na 7,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,54 proc. w grupie 16-49 oraz 10,06 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków programu śledziło 2,56 mln osób w grupie 4+.
Dotychczas największą popularnością cieszył się czwarty odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,22 mln oglądających.
Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej siódmej edycji talent-show zyskał 20 tys. widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 1,07 mln osób, a ich udział wynosił 7,53 proc. w 4+ oraz 9,64 proc. w 16-49.
TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 8”, czyli w niedziele w godz. 20.01-21.34, miał 7,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Stacja na tle konkurentów zajęła miejsce trzecie. Pierwsza w tym czasie była TVP1 z udziałem na poziomie 11,72 proc. Drugi był Polsat (10,52 proc.), a za TVN uplasowała się TVP2 (4,93 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN był liderem. Stacja zajęła drugie miejsce w grupie 20-54.
„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Tomasza Jakubiaka, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji.
Ignacy Jabłoński zwycięzcą
Program produkuje firma Endemol Shine Polska. Ósmą edycję talent-show wygrał 12-letni Ignacy Jabłoński.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: „MasterChef Junior 8” zyskał widzów, TVN liderem w 16-49