1,97 mln widzów debiutu „Kowalscy kontra Kowalscy”, 1,41 mln - „Pięknych i bezrobotnych” i 838 tys. - „Design Dream”
Pokazane w sobotę wieczorem w Polsacie pierwsze dwa odcinki nowego serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” oglądało średnio 1,97 mln widzów. Nadany tego samego dnia debiut „Pięknych i bezrobotnych” miał 1,36 mln osób, a wyemitowany dzień później pierwszy odcinek „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” śledziło 838 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
W sobotę, 6 marca br. o godz. 20.05 i 20.35 Polsat pokazał pierwsze dwa odcinki nowego serialu „Kowalscy kontra Kowalscy”. Średnia widownia tych emisji wyniosła 1,97 mln osób. Przełożyło się to na 13,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Pierwszy odcinek przyciągnął przed telewizory 1,82 mln widzów, a drugi - 2,13 mln.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków produkcji obejrzało średnio 3,04 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 947 tys., a w 16-59 - 1,60 mln). Spośród poszczególnych emisji większy zasięg wygenerował drugi odcinek.
Komediowy serial „Kowalscy kontra Kowalscy” przedstawia losy dwóch rodzin, które teoretycznie łączy tylko to samo nazwisko. Jak czytamy w opisie produkcji „choć żyją w dwóch zupełnie innych światach oraz dzieli ich wykształcenie, status społeczny i finansowy, priorytety, styl życia, to nagle, jedna wiadomość sprawi, że staną się sobie bliżsi, niż można to sobie wyobrazić”.
Ekranowe małżeństwa tworzą Piotr Adamczyk i Marieta Żukowska oraz Wojciech Mecwaldowski i Katarzyna Kwiatkowska. Ich synowie zagrani przez Patryka Cebulskiego i Jakuba Zdrójkowskiego starają o względy Eli, czyli Wiktorii Gąsiewskiej. Obsadę dopełniają m.in.: Paweł Wawrzecki, Mikołaj Cieślak, Bartosz Obuchowicz i Joanna Orleańska.
Za scenariusz i reżyserię serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” odpowiada Okił Khamidov.
1,41 mln widzów debiutu „Pięknych i bezrobotnych”
Tego samego dnia o 21.05 i 21.35 Polsat pokazał pierwsze dwa odcinki kolejnej serialowej nowości - „Piękni i bezrobotni”. Debiut obu odcinków miał średnio 1,41 mln widzów, co dało odpowiednio 10,22 proc., 8 proc. i 9,55 proc. udziału.
Pierwszy odcinek „Pięknych i bezrobotnych” śledziło 1,60 mln osób, a drugi - 1,22 mln.
Głównymi bohaterami 12-odcinkowego serialu „Piękni i bezrobotni” są przyrodni bracia: Romek (w tej roli Robert Górski) i Gwidon (Mikołaj Cieślak), którzy w każdym odcinku starają się zarobić na spłatę kredytu wykonując różne prace. Jak czytamy w opisie, „Piękni i bezrobotni” to „gorzko-słodki serial komediowy pełen doskonałych odniesień do otaczającej nas rzeczywistości. Serial opowiada o ludziach upokarzanych przez system, którzy się nie poddają. W każdym odcinku bohaterowie serialu szukają sposobów, żeby odwrócić swój los”.
W produkcji obok znanych z m.in. „Ucha prezesa” Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka występują Wojciech Kalarus i Anna Karczmarczyk. W każdym odcinku pojawiają się nowe postaci, w które wcielają się: Marta Żmuda Trzebiatowska, Katarzyna Zielińska, Magdalena Stużyńska-Brauer, Grzegorz Wons, Andrzej Nejman, Mariusz Jakus, Paulina Holtz, Joanna Kurowska czy Aneta Todorczuk-Perchuć.
Nowy serial Polsatu realizowany jest przez Jake Vision DGA Studio w koprodukcji z IZK. Producentem wykonawczym serialu jest Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński z Jake Vision. Za reżyserię serialu odpowiadają Kristoffer Rus i Grzegorz Kuczeriszka, a autorami scenariusza są wspomniani wyżej Robert Górski i Marek Baranowski.
838 tys. widzów „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”
Dzień później o 17.40 w Polsacie wystartował nowy program wnętrzarski „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. Średnia widownia pierwszego odcinka produkcji wyniosła 838 tys. widzów, co dało odpowiednio 6,24 proc., 6,83 proc. i 6,85 proc. udziału.
W każdym odcinku programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w Polsacie sześciu projektantów wnętrz ma zadanie stworzyć projekt pomieszczenia jak najbardziej dopasowanego, pod względem funkcji i stylu, do wymagań bohaterów odcinka. Projekty mają być odpowiedzią na zmiany zachodzące w życiu tych osób.
Ich prace ocenia jury w składzie Jakub Szczęsny oraz Anna Cybulska. Show prowadzi piosenkarka Anna Wyszkoni.
Partnerem reklamowym programu jest Ikea. Za realizację programu odpowiada Rochstar. Projekt jest oparty na licencji zagranicznej.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,97 mln widzów debiutu „Kowalscy kontra Kowalscy”, 1,41 mln - „Pięknych i bezrobotnych” i 838 tys. - „Design Dream”