SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

KPRM potrzebuje pośrednika do zakupu powierzchni reklamowej w prasie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła przetarg na zakup przestrzeni w prasie drukowanej do realizowanych przez nią kampanii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Umowa będzie obowiązywać do końca br., a budżet wynosi nieco ponad 497 tys. zł.

Kancelaria premiera szuka pośrednika do zakupu powierzchni reklamowej w prasie na działań informacyjnych dotyczących realizacji programów rządowych przez nią realizowanych.

W przetargu mogą brać udział firmy, które wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonały co najmniej 3 usługi polegające na sprzedaży bezpośredniej lub pośrednictwie w sprzedaży przestrzeni w prasie drukowanej o wartości minimum 140 tys. zł brutto każda.

O wyborze zwycięzcy przetargu zdecyduje cena, która jest jedynym kryterium oceny złożonych ofert.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 17 lipca br. Umowa ze zwycięzcą zostanie zawarta na okres do końca tego roku. Budżet KPRM wynosi 497 tys. zł.

Obecnie zakupem powierzchni reklamowej w prasie do kampanii realizowanych przez kancelarię premiera zajmuje się Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU.

Dołącz do dyskusji: KPRM potrzebuje pośrednika do zakupu powierzchni reklamowej w prasie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Helmut KIopp
Po co pośrednik jak można od razu cały budżet przelać Kremlowskim i Kabanowi.
12 4
odpowiedź