SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kross w nowej reklamie promuje rowery elektryczne

Rusza nowa, ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Kross, w której polski producent prezentuje rowery elektryczne dostępne dla wszystkich dzięki atrakcyjnemu finansowaniu. Zakupy rowerów dostępne będą z odroczonym terminem płatności.

Kross uruchamia ogólnopolską kampanię promującą miejskie oraz górskie rowery elektryczne. Firma przygotowała spoty telewizyjne oraz kreacje digitalowe, w których prezentowane będą rowery elektryczne  wraz z atrakcyjnymi ofertami: „Rowery elektryczne Kross już od 97 zł miesięcznie w ratach 0%" oraz „Ciesz się rowerem już teraz, a pierwszą ratę zapłać po wakacjach".

Rowery elektryczne to obecnie najszybciej rosnący segment jednośladów. Badania pokazują, że 1/3 ankietowanych Polaków planuje kupić w tym roku rower, natomiast wśród klientów zainteresowanych rowerami ze wspomaganiem elektrycznym, co trzecia osoba deklaruje wybór marki Kross.

- Kross konsekwentnie realizuje strategię komunikacji wzmacniającej wizerunek nowoczesnej marki z wysokimi ambicjami. Nowa odsłona naszej ogólnopolskiej kampanii podkreśla, że Kross jest firmą z szeroką ofertą rowerów elektrycznych. Marka KROSS w świadomości klientów planujących zakup roweru jest marką pierwszego wyboru – mówi Marek Kmiecik, dyrektor zarządzający produktu i marketingu Kross.

W spotach, emitowanych w kanałach głównych i tematycznych telewizji TVN oraz Polsat, pokazano modele z dwóch grup produktowych, czyli elektryczne rowery górskie oraz miejskie. W kreacjach wykorzystano materiał z sesji zrealizowanej na hiszpańskiej Teneryfie. „Możesz wyjechać na szczyt i mierzyć wyżej" oraz „Możesz wyjechać ostatni, ale być zawsze pierwszy" to hasła wykorzystywane w przygotowanych kreacjach. Kross podkreśla, że rowerem można cieszyć się już teraz, a pierwszą ratę zapłacić po wakacjach.

 

Za produkcję kampanii odpowiada agencja H20 Creative, za zakup mediów odpowiada MediaHub, za kreację platformy oraz tekstów przygotowano w Red8 (Grupa Dentsu), za montaż odpowiada Lemon Films, zdjęcia wykonał Łukasz Ziętek, muzykę skomponował Wojciech Urbański, a za komunikację PR odpowiada agencja Prepare.

Dołącz do dyskusji: Kross w nowej reklamie promuje rowery elektryczne

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janka
Elektryki podbijają świat co mnie nie dziwi. Serio taki model miejski Ecoride może śmiało zastąpić samochód. Z koszykiem na zakupy człowiek nawet pojedzie. Zero śladu węglowego, nie trzeba płacić na paliwo. Same plusy
odpowiedź