Głos Krystyny Czubównej promuje świeże pieczywo w Lidlu
Sieć sklepów Lidl Polska wystartowała z nową kampanią poświęconą „Piekarni w sercu Lidla”. Promuje w nim świeże pieczywo dostępne w dyskontach tej sieci. Lektorką w reklamie jest Krystyna Czubówna.
Lidl Polska wystartował z nową kampanią poświęconą „Piekarni w sercu Lidla”. Sieć podkreśla, że dzięki częstej pracy pieców w lidlowej piekarni, klienci mają dostęp do świeżego pieczywa przez cały dzień: od rana do wieczora. Zwraca również uwagę, że oferta „Piekarni w sercu Lidla” choć już teraz jest szeroka, to stale się powiększa. W sklepach znajdziemy 20 rodzajów bułek i bagietek, 10 gatunków chleba, ale też ponad 25 słodkich i słonych przekąsek.
Konkurencyjne ceny w „Piekarni w sercu Lidla”
Dyskonter podkreśla również, że w „Piekarni w sercu Lidla” pieczywo oferowane jest w niskich, lidlowych cenach. Nowej kampanii towarzyszą promocje, dzięki którym produkty można kupić jeszcze taniej. Przykładowo chleb na maślance dostępny jest 33 proc.taniej – 2,99 zł/ 550 g/ 1 szt. (zamiast 4,49 zł).
Kampania „Piekarni w sercu Lidla” – „Świeże o każdej porze dnia” obejmuje emisję reklam w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii, we współpracy z agencją GPD, powstał spot telewizyjny, w których lektorką jest Krystyna Czubówna.
Dołącz do dyskusji: Głos Krystyny Czubównej promuje świeże pieczywo w Lidlu