Ksiądz w reklamie marki Reserved
Reserved zaczął jesień wprowadzając do sprzedaży kolekcję 'Young & Fashion' przeznaczoną dla młodych i modnych. Ruszyła też wielka kampania reklamowa.
Pierwsze partie nowej kolekcji to jeans wraz z którym rozpoczęła
się też pierwsza jesienna kampania pt: "REcollection!".
Nowe reklamy ze znakiem RE tworzy seria "obrazów". Każdy z nich ma widoczny tytuł (hasło) m.in: REcollection, REspect, REbels, REaction, REgeneration, REady, REfresh, REpublic, Revolution.
W tytułowej reklamie "REcollection" oprócz modeli ze znanych
agencji (wcześniej m.in. w reklamach Diesla), pojawia się ...
ksiądz.
- Wykorzystywanie motywów religijnych jest często ryzykownym
przedsięwzięciem, w wypadku "REcollection" mamy pokazane prawdziwe
piękno i styl, i wszystko okraszone jakąś anegdotą lub żartem -
wyjaśnia Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu marki
Reserved.
'Young & Fashion' to tylko część kolekcji jesiennej, ale także
jedna z trzech głównych grup Klientów Reserved. Dla każdej z tych
grup zostały na jesień przygotowane kampanie wizerunkowe i
sprzedażowe.
- W tej chwili wystartowała dopiero pierwsza z nich. Jakość jaką niesie za sobą, zarówno w przekazie jak i w samej kolekcji, jest najwyższa w historii Reserved - dodaje Mariusz Kozak-Zagozda.
Grupa docelowa kampanii to "młodzi i modni" czyli od 17-tego do 25-go roku życia.
Kampania ruszyła już 19-go sierpnia i będzie trwała 2 miesiące. Pojawiła się na witrynach i we wnętrzach sklepów w całej sieci.
Swoim zasięgiem obejmie duże miasta, w których są salony Reserved (obecnie firma działa w całym kraju - 85 sklepów).
Będzie wsparta dodatkowo promocją w internecie, w prasie ogólnopolskiej oraz lokalnej (w wybranych miastach - reklamy i product-placement), w wielu materiałach drukowanych dystrybuowanych poprzez salony oraz poprzez niezależne źródła, w Centrach Handlowych, w czasopismach sprzedażowych.
Dla akcji "REcollection!" powstały też filmy, które będą emitowane w kinach.
Powstały też reklamy radiowe (dźwiękowe), które będą emitowane w lokalnych stacjach radiowych oraz w Centrach Handlowych i Salonach Reserved.
Specjalnie na potrzeby kampanii został przygotowany aktywny serwis internetowy, prezentujący kolekcję. Serwis jest pełen gadżetów elektronicznych, filmów, pocztówek i innych, których w miarę trwania kampanii będzie przybywało.
Koszt kampanii owiany jest tajemnicą.
Kampania powstała przy udziale osób na stałe związanych z Reserved.
Autorami kampanii są: Anna Witkowska i Mariusz Kozak-Zagozda.
Przy realizacji kampanii brała udział cała ekipa kreatywno-organizacyjna Reserved oraz przy tworzeniu kreacji i realizacji Internetu - firma od kilku lat współpracująca z LPP S.A. - Zjednoczenie.com
Art. Director: Anna Witkowska, Mariusz Kozak-Zagozda
Copywriter: Zjednoczenie.com, Anna Witkowska, Mariusz Kozak-Zagozda
Grafiki: Anna Witkowska, Mariusz Cetner, Ligia Kwiatek; Anna Bromek
Internet: Paweł Kmiecik, Adam Przybysz; Anna Bromek, firma ZJEDNOCZENIE.COM
Filmy i muzyka: Robert Suszko, Adam Przybysz, Marek Małyszko.
Organizacja kampanii, planowanie i zakup outdooru: Marta Siemionko
Sesje zdjęciowe - organizacja i nadzór: Marta Siemionko, Ina Markiewicz
Planowanie i zakup prasy, product-placement: Ina Markiewicz
Organizacja kampanii w sklepach i Centrach Handlowych: Natalia Grabowska, Małgorzata Bryll, Anna Witkowska, Marek Małyszko.
Dołącz do dyskusji: Ksiądz w reklamie marki Reserved