SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ksiądz w reklamie marki Reserved

Reserved zaczął jesień wprowadzając do sprzedaży kolekcję 'Young & Fashion' przeznaczoną dla młodych i modnych. Ruszyła też wielka kampania reklamowa.

Pierwsze partie nowej kolekcji to jeans wraz z którym rozpoczęła się też pierwsza jesienna kampania pt: "REcollection!".

Nowe reklamy ze znakiem RE tworzy seria "obrazów". Każdy z nich ma widoczny tytuł (hasło) m.in: REcollection, REspect, REbels, REaction, REgeneration, REady, REfresh, REpublic, Revolution.

W tytułowej reklamie "REcollection" oprócz modeli ze znanych agencji (wcześniej m.in. w reklamach Diesla), pojawia się ... ksiądz.

- Wykorzystywanie motywów religijnych jest często ryzykownym przedsięwzięciem, w wypadku "REcollection" mamy pokazane prawdziwe piękno i styl, i wszystko okraszone jakąś anegdotą lub żartem - wyjaśnia Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu marki Reserved.



'Young & Fashion' to tylko część kolekcji jesiennej, ale także jedna z trzech głównych grup Klientów Reserved. Dla każdej z tych grup zostały na jesień przygotowane kampanie wizerunkowe i sprzedażowe.

- W tej chwili wystartowała dopiero pierwsza z nich. Jakość jaką niesie za sobą, zarówno w przekazie jak i w samej kolekcji, jest najwyższa w historii Reserved - dodaje Mariusz Kozak-Zagozda.

Grupa docelowa kampanii to "młodzi i modni" czyli od 17-tego do 25-go roku życia.

Kampania ruszyła już 19-go sierpnia i będzie trwała 2 miesiące. Pojawiła się na witrynach i we wnętrzach sklepów w całej sieci.

Swoim zasięgiem obejmie duże miasta, w których są salony Reserved (obecnie firma działa w całym kraju - 85 sklepów).

Będzie wsparta dodatkowo promocją w internecie, w prasie ogólnopolskiej oraz lokalnej (w wybranych miastach - reklamy i product-placement), w wielu materiałach drukowanych dystrybuowanych poprzez salony oraz poprzez niezależne źródła, w Centrach Handlowych, w czasopismach sprzedażowych.

Dla akcji "REcollection!" powstały też filmy, które będą emitowane w kinach.

Powstały też reklamy radiowe (dźwiękowe), które będą emitowane w lokalnych stacjach radiowych oraz w Centrach Handlowych i Salonach Reserved.

Specjalnie na potrzeby kampanii został przygotowany aktywny serwis internetowy, prezentujący kolekcję. Serwis jest pełen gadżetów elektronicznych, filmów, pocztówek i innych, których w miarę trwania kampanii będzie przybywało.

Koszt kampanii owiany jest tajemnicą.

Kampania powstała przy udziale osób na stałe związanych z Reserved.

Autorami kampanii są: Anna Witkowska i Mariusz Kozak-Zagozda.

Przy realizacji kampanii brała udział cała ekipa kreatywno-organizacyjna Reserved oraz przy tworzeniu kreacji i realizacji Internetu - firma od kilku lat współpracująca z LPP S.A. - Zjednoczenie.com


Art. Director: Anna Witkowska, Mariusz Kozak-Zagozda

Copywriter: Zjednoczenie.com, Anna Witkowska, Mariusz Kozak-Zagozda

Grafiki: Anna Witkowska, Mariusz Cetner, Ligia Kwiatek; Anna Bromek

Internet: Paweł Kmiecik, Adam Przybysz; Anna Bromek, firma ZJEDNOCZENIE.COM

Filmy i muzyka: Robert Suszko, Adam Przybysz, Marek Małyszko.

Organizacja kampanii, planowanie i zakup outdooru: Marta Siemionko

Sesje zdjęciowe - organizacja i nadzór: Marta Siemionko, Ina Markiewicz

Planowanie i zakup prasy, product-placement: Ina Markiewicz

Organizacja kampanii w sklepach i Centrach Handlowych: Natalia Grabowska, Małgorzata Bryll, Anna Witkowska, Marek Małyszko.

Dołącz do dyskusji: Ksiądz w reklamie marki Reserved

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl