Kto donosi na VIVApolska!?
Od połowy czerwca rusza kampania reklamowa programów VIVApolska!
Od połowy czerwca rusza w prasie kampania reklamowa programów VIVApolska!. Obejmie ona głównie prasę młodzieżową (Popcorn, Dziewczyna, Hiro, Fluid i Dos Dedos). Zaskakujące layouty reklamowe mają formę anonimowych donosów.
W kampanii wykorzystano twarze prezenterów, aby widz mógł utożsamiać poszczególne programy z osobami prowadzącymi je. Celem kampanii jest zwiększenie popularności programów telewizji VIVApolska! (VIVAMAT, Club Rotation i Hip Hop), pozyskanie nowych widzów oraz kreacja wizerunku marki VIVApolska!.
Strategia została opracowana i przygotowana przez agencję kreatywną U-Boot, współpracującą ze stacją VIVApolska!. Kampania potrwa do końca 2002 roku.
Dołącz do dyskusji: Kto donosi na VIVApolska!?