SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Który tygodnik z programem telewizyjnym ma największą sprzedaż?

"Tele Tydzień" był w kwietniu 2009 roku najpopularniejszym tygodnikiem z programem telewizyjnym, sprzedając regularnie 1,2 mln egzemplarzy. Jednak większość tytułów z tego segmentu zanotowało spadek sprzedaży.

"Tele Tydzień" kupowało w kwietniu 2009 roku przeciętnie 1,23 mln osób - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Czasopismo jest zdecydowanym liderem wśród tv guide'ów.

Jednak największy wzrost sprzedaży zanotowało "To&Owo", które kupowało o 40 tys. osób więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

2009


kwiecień


Średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień 1 573 112 1 225 575 1524205 1216968
To & Owo 705 959 519 383 643824 479537
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 442 965 322 118 436151 321252
Tele Max 419 723 303 195 430445 309339
Super TV 410 486 299 232 413846 300916
Tele Świat 320 462 227 462 382423 246161
Imperium TV 213 728 151 757 213957 151105
Program TV 251 799 125 612 249989 127881
Ekran TV 92 868 54 931 118827 68552
Teleprogramy 86 200 52 929 91975 41646

Dołącz do dyskusji: Który tygodnik z programem telewizyjnym ma największą sprzedaż?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl