1,35 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN nie dał szans konkurencji w 16-49
Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,35 mln widzów, o 310 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję zdecydowanego lidera w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Nowe odcinki 24. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.35, w okresie od 3 marca do 26 maja br. Śledziło je średnio 1,35 mln osób. Przełożyło się to na 11,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,84 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 16 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 21 kwietnia br. Przed telewizorami zgromadził 1,55 mln oglądających.
Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 310 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 18 lutego do 28 maja 2021 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,66 mln widzów, przy udziałach na poziomie 13,22 proc. w 4+, 18,52 proc. w 16-49 i 16,08 proc. w 16-59.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.38 a 22.38 miał 11,30 proc. udziału. Stacja była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, co przełożyło się na 12,33 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (6,46 proc.) oraz TVN24 (5,28 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i kobiet mieszkających w miastach w wieku od 16 do 49 lat TVN był bezkonkurencyjnym liderem.
Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,35 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN nie dał szans konkurencji w 16-49