1,41 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN nie daje szans konkurencji w 16-49
Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 1,41 mln widzów, o 330 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Nowe odcinki 24. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 3 marca br. Trzy pierwsze pokazane wiosną odcinki najnowszej serii programu TVN (do 17 marca) śledziło średnio 1,41 mln osób. Przełożyło się to na 12,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,84 proc. wśród kobiet w wieku od 16 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 17 marca br. Przed telewizorami zgromadził 1,46 mln oglądających.
Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 330 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 18 lutego do 4 marca 2021 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,74 mln widzów, przy udziałach na poziomie 14,06 proc. w 4+, 19,60 proc. w 16-49 i 16,84 proc. w 16-59.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.37 a 22.38 ma 11,84 proc. udziału. Stacja jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, co przekłada się na 10,80 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (6,87 proc.) oraz TVN24 (6,20 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i kobiet 16-49 TVN jest bezkonkurencyjnym liderem.
Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,41 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN nie daje szans konkurencji w 16-49