SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Kuchenne rewolucje” zyskały widzów

Drugi sezon “Kuchennych rewolucji” oglądało na antenie TVN średnio 2,54 mln widzów, czyli więcej niż pierwszą serię. W czasie emisji show stacja przegrała tylko z Jedynką i zarobiła z reklam 14,7 mln zł. Kolejny sezon programu TVN pokaże wiosną 2011 r.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że 14 odcinków drugiej serii “Kuchennych rewolucji”, emitowanych w soboty o 18.00, dało stacji 22,10 proc. udziału w grupie 4+ i 28,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49.  Nadawana wiosną br. pierwsza edycja reality-show miała natomiast średnio 2,31 mln widzów, przy udziale wynoszącym odpowiednio 21,60 proc. i 25,84 proc.

W czasie emisji programu telewizja TVN była wiceliderem rynku, przegrała tylko z TVP 1, która w tym paśmie emitowała gł. popularny teleturniej “Jaka to melodia?”, co dało jej 26,11 proc. udziału w grupie 4+. Za TVN-em znalazły się: TVP 2 (“Panorama”, “Sport”, “Pogoda”, “Alfabet uczuć z M jak miłość”; 11,77 proc.) oraz Polsat (“Światowe Rekordy Guinnessa”, “Wydarzenia”; 11,09 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 to TVN zajął pierwsze miejsce.

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji “Kuchennych rewolucji” stacja nadawała powtórki “Brzyduli”. Oglądało je mniej widzów – bo średnio 2,48 mln osób, a ich udział w rynku wynosił 20,94 proc. w 4+ i 24,58 proc. w 16-49.

Z danych telemetrycznych wynika, że show Magdy Gessler najchętniej śledziły kobiety, widzowie powyżej 25. roku życia oraz mieszkańcy miast.

Przychody reklamowe z drugiej serii programu wyniosły 14,7 mln zł  Na pierwszej edycji, która liczyła osiem odcinków, TVN zarobiła 10,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W programie „Kuchenne rewolucje” Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni. Producentem wykonawczym show jest firma Constantin Entertainment. Kolejny sezon programu ma się pojawić na antenie TVN wiosną przyszłego roku.


Widownia „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
04-09-20101 712 24918,65%21,66%
11-09-20101 613 97818,80%23,73%
18-09-20102 245 25823,33%30,23%
25-09-20102 139 16722,77%31,69%
02-10-20102 657 14725,04%33,76%
16-10-20102 653 34523,32%30,08%
23-10-20102 351 26620,86%26,30%
30-10-20102 418 27821,21%26,77%
06-11-20103 007 81422,23%27,81%
13-11-20102 748 78921,26%26,97%
20-11-20103 143 42324,22%32,21%
27-11-20102 974 98622,92%29,27%
04-12-20102 937 78721,65%25,93%
11-12-20102 996 70821,92%27,47%
Średnia2 541 81222,10%28,18%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 13 011 95226,11%20,70%
Kuchenne rewolucje2 541 81222,10%28,18%
TVP 21 356 98911,77%8,22%
Polsat1 279 48711,09%12,45%


Profil widowni reality-show

 Kuchenne rewolucjeADH %AFF
PłećMężczyźni35,55%74
Kobiety64,45%124
Wiek 4-92,63%44
 10-154,51%64
16 - 193,11%54
20 - 244,50%55
25 - 2910,12%114
30 - 3410,56%129
35 - 399,08%128
40 - 446,28%97
45 - 497,69%108
50 - 5410,37%126
55 - 599,30%123
60+21,84%112
Wlk. miastaWieś26,75%69
< 50 tys.26,12%108
50-100 tys.11,79%138
100-200 tys.9,57%120
> 200 tys.25,77%126
ZawódTop management9,01%116
Pracownicy średniego szczebla19,81%137
Pracownicy fizyczni i rolnicy20,27%100
Emeryci29,40%118
Inni21,51%66
WykształceniePodstawowe47,12%103
Średnie33,07%112
Wyższe12,67%111
Inne7,14%55



 

Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” zyskały widzów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Jeden z niewielu mądrych programów TVN-u.
odpowiedź
User
pORK
"Serial" ciekawy - bardziej komedia niż "reality-show". Zdecydowanie wolę pierwowzór z Gordonem Ramsay'em, tam nie ma nachalnych reklam (prymatu). Pewnie bez torebek nie było by sukcesu, bo jest się z czego pośmiać ;)
odpowiedź
User
ala
Niesamowicie WSPANIAŁY PROGRAM.....CZEKAM NA 3 EDYCJĘ.BRAWO TVN.
odpowiedź