SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kupony promocyjne KFC w nowej wersji. W kampanii influencer MrKryha

Sieć restauracji KFC odświeża linię swoich kuponów promocyjnych, co reklamuje kampanią digitalową „KuRpony z KFC robią wrażenie”. W akcji wziął udział influencer MrKryha.

Kody promocyjne, dzięki którym można zamawiać zarówno całe zestawy, jak i same tylko Twistery, Zingery czy Grandery w niższych cenach, są już znane fanom KFC od dawna. Teraz linia dedykowana cenowym mega ofertom zyskała nową nazwę – KuRpony, a w raz z nią także nową identyfikację wizualną. Zmianom towarzyszy kampania digitalowa z udziałem popularnego wśród młodzieży influencera MrKryhy. TikToker, którego konto obserwuje dziś już ponad 410 tysięcy użytkowników.

W ramach kampanii „KuRpony z KFC robią wrażenie”, MrKryha nie tylko w szczególny dla siebie sposób komentuje kolejne sety zniżkowych KuRponów na oferty dostępne w KFC, ale też występuje na drugim planie każdego z sześciu wideo, które powstały w ramach kampanii.

Krótkie wideo są publikowane na kanałach własnych KFC Polska na Facebooku, Instagramie, YouTube, TikToku, Snapchacie, a także na platformach Player oraz IPLA. Całość wspiera kampania display oraz seria dedykowanych postów na kanałach w mediach społecznościowych KFC.

W ramach oferty KuRponowej, która wystartowała 28 kwietnia, dostępnych jest łącznie 25 KuRponów, dedykowanych zarówno użytkownikom zamawiającym dania poprzez aplikację KFC Collect, jak i Gościom na miejscu w restauracji. Stąd KuRpony zyskały nowy wygląd nie tylko w aplikacji, ale też w kioskach w restauracjach KFC na terenie całego kraju.

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spoty zostały wyreżyserowane przez duet: Joanna Sikora i Jakub Obuch, zaś za produkcję odpowiada Paradoxmedia.

Dołącz do dyskusji: Kupony promocyjne KFC w nowej wersji. W kampanii influencer MrKryha

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl