Lakiery Semilac promowane na outdoorze z wykorzystaniem druku soczewkowego
Firma Nesperta rozpoczęła pierwszą w historii marki lakierów do paznokci Semilac ich kampanię reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej. Jest na nich promowany konkurs zorganizowany przez markę.
Działania reklamowe obejmują citylighty w centralnych punktach Warszawy i Poznania. Kilkadziesiąt nośników prezentuje niestandardową formę reklamy.
- Po raz pierwszy w historii firmy zdecydowaliśmy się na wykorzystanie citylightów do promocji naszych działań. Te nośniki umożliwią nam nie tylko dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, ale i ze względu na wykorzystywany w nich innowacyjny druk soczewkowy, pozwolą nam pozytywnie zaskoczyć przechodniów - mówi Joanna Przybylska, marketing manager w Nesperta.
Semilac na swoich nośnikach wykorzysta efekt flip, który umożliwia pokazanie kilku obrazów w jednym. Patrząc na wydruk pod różnym kątem będzie można zobaczyć inną treść.
Kampania reklamowa będzie promować konkurs organizowany w social mediach.
Za kreację reklam i zakup nośników odpowiada firma Nesperta we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Lakiery Semilac promowane na outdoorze z wykorzystaniem druku soczewkowego