Legia Warszawa - Górnik Zabrze hitem Ekstraklasy. Mecze w Canal+ Sport z najwyższą widownią
W trwającym właśnie sezonie 2014/2015 T-Mobile Ekstraklasy, najchętniej oglądane są mecze pokazywane na antenie Canal+ Sport. Na czele znalazło się starcie Legii Warszawa z Górnikiem Zabrze, które obejrzało prawie 200 tys. osób.
W okresie od 18 lipca do 18 sierpnia 2014 roku odbyło się pięć kolejek piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy. W tym okresie najchętniej oglądane mecze były transmitowane na antenie stacji Canal+ Sport, która pokazuje zwykle cztery mecze z każdej kolejki - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Największym zainteresowaniem cieszył się pojedynek pomiędzy Legią Warszawa, a Górnikiem Zabrze z 9 sierpnia br., który średnio oglądało w Canal+ Sport 197 tys. osób. Przełożyło się to na 1,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
Drugie miejsce zajął mecz Wisła Kraków - Lechia Gdańsk (17 sierpnia br.; 190 tys. widzów; 1,66 proc. udziału), a na trzeciej pozycji uplasowało się spotkanie Piasta Gliwice z Lechią Gdańsk (1 sierpnia br.; 183 tys. widzów; 1,44 proc. udziału).
W Canal+ Family największe audytorium zgromadziło spotkanie Jagiellonia Białystok - Lechia Gdańsk (19 lipca br.; 126 tys. widzów; 1,57 proc. udziału), a w nSport - mecz Wisła Kraków - Piast Gliwice (28 lipca br.; 80 tys. widzów; 0,85 proc. udziału, pokazywano go równolegle w Canal+ Family).
TOP 3 mecze Ekstraklasy 2013/2014 w Canal+ Sport | Wszyscy 4+ | ||||
Spotkanie | Data | Start | Koniec | AMR | SHR % |
LEGIA WARSZAWA - GORNIK ZABRZE | 09-08-2014 | 20:07 | 22:21 | 196 936 | 1,68% |
WISLA KRAKOW - LECHIA GDANSK | 17-08-2014 | 17:35 | 19:59 | 190 239 | 1,66% |
PIAST GLIWICE - LECHIA GDANSK | 01-08-2014 | 20:23 | 22:26 | 182 980 | 1,44% |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
TOP 3 mecze Ekstraklasy 2013/2014 w Canal+ Family | Wszyscy 4+ | ||||
Spotkanie | Data | Start | Koniec | AMR | SHR % |
JAGIELLONIA BIALYSTOK - LECHIA GDANSK | 19-07-2014 | 17:38 | 20:02 | 125 941 | 1,57% |
GORNIK ZABRZE - CRACOVIA KRAKOW | 21-07-2014 | 17:39 | 20:01 | 109 572 | 1,17% |
WISLA KRAKOW - PIAST GLIWICE | 28-07-2014 | 17:38 | 20:01 | 98 157 | 1,04% |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
TOP 3 mecze Ekstraklasy 2013/2014 w nSport | Wszyscy 4+ | ||||
Spotkanie | Data | Start | Koniec | AMR | SHR % |
WISLA KRAKOW - PIAST GLIWICE | 28-07-2014 | 17:39 | 20:01 | 79 720 | 0,85% |
JAGIELLONIA BIALYSTOK - CRACOVIA KRAKOW | 01-08-2014 | 17:39 | 20:02 | 67 082 | 0,74% |
PGE GKS BELCHATOW - KORONA KIELCE | 25-07-2014 | 17:39 | 20:00 | 66 253 | 0,75% |
W analizowanym okresie wokół meczów Ekstraklasy największe wpływy reklamowe* również zanotował Canal+ Sport. Wyniosły one 714 tys. zł. Natomiast nSport z reklam zarobił 414 tys. zł. Stacja Canal+ Family wokół emisji meczów nie emitowała reklam (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Wpływy z reklam przy meczach Ekstraklasy w okresie od 18 lipca do 18 sierpnia br. (dane obejmują również powtórki) | |
Stacja | Wpływy (w zł) |
Canal+ Sport | 714 091 |
nSport | 414 075 |
*Dane obejmują także powtórki meczów.
Dołącz do dyskusji: Legia Warszawa - Górnik Zabrze hitem Ekstraklasy. Mecze w Canal+ Sport z najwyższą widownią