LEGO z kampanią na 50-lecie "Gwiezdnych Wojen"
Agencja mediowa Initiative (Mediabrands) realizuje kampanię reklamową najnowszych produktów LEGO z linii Star Wars.
Z okazji 50-tej rocznicy powstania wytwórni Lucasfilm firma LEGO wprowadziła do oferty nowe produkty z linii Star Wars, dedykowane dorosłym fanom „Gwiezdnych Wojen”.
Wśród nowości pojawiły się m.in. zestaw modelu droida R2-D2, hełm Dartha Vadera, hełm zwiadowcy szturmowców oraz Imperialny droid zwiadowczy. Nowości poszerzą serię Adults Welcome.
- Zestawy z tej linii pozwalają nie tylko przypomnieć sobie, jak to było bawić się klockami Lego w dzieciństwie, ale przede wszystkim zrelaksować się w wolnym czasie i mieć możliwość uatrakcyjnienia przestrzeni domowej poprzez wyeksponowanie kolekcjonerskiego zestawu - mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO.
Nowości LEGO wspierane są digitalową kampanią reklamą, za której realizację odpowiada Initiative. W promocji wykorzystane zostały: social media (w tym kanały influencerów), YouTube oraz OLV (emisje video). Uruchomiono także m.in. sekcję specjalną na Filmweb.pl, tematycznie związaną z kultowymi „Gwiezdnymi Wojnami”. Za adaptację materiałów globalnych odpowiadają Ogilvy oraz Studio Genetix.
Kampania potrwa kilka tygodni.
Dołącz do dyskusji: LEGO z kampanią na 50-lecie "Gwiezdnych Wojen"