Letnia loteria w dziennikach Polskapresse
7 lipca startuje letnia loteria 'Wielki wyścig' w dziennnikach regionalnych.
Loteria trwać będzie do 10 sierpnia br. i podzielona jest na 5 tygodniowych etapów (piątek- czwartek).
Wakacje to czas rozrywki i odpoczynku – mówi Zenon Nowak, Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej Polskapresse. – Chcemy bawić się w wakacje z naszymi czytelnikami – stad decyzja o tym projekcie.
Co tydzień do wygrania będą 2 samochody osobowe (Skoda Fabia) oraz kilkadziesiąt nagród dodatkowych (rowery, aparaty cyfrowe, wycieczki, bilety lotnicze). Auta losowane są dla wszystkich z jednej puli, a pozostałe nagrody przypisane są do każdego dziennika osobno. Łączna pula nagród wyniesie blisko 700.000 zł. Loteria wsparta zostanie kampanią reklamową: outdoorową (Stroer), w Internecie (Wirtualna Polska i naszemiasto.pl), w regionalnych stacjach radiowych i TV oraz na łamach dzienników.
Za kreację odpowiada krakowska agencja Schulz, zakup mediów: Polskapresse.
Dołącz do dyskusji: Letnia loteria w dziennikach Polskapresse