SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wszyscy murem za Asseco Resovią” w akcji piwa Leżajsk

W poniedziałek rozpoczęła się akcja marki piwa Leżajsk (Grupa Żywiec) „Wszyscy Murem za Asseco Resovią”. Do sklepów w woj. podkarpackim trafiła limitowana seria puszek piwa Leżajsk Pełne z wizerunkami siatkarzy Asseco Resovii, a część dochodu z ich sprzedaży zostanie przekazana na dedykowany mural.

Z każdej sprzedanej puszki Leżajsk przeznaczy 5 groszy na stworzenie muralu kibicowskiego w Rzeszowie. Jego ostateczny projekt wybiorą w głosowaniu sami kibice, a sama grafika powstanie w kwietniu na ogromnej ścianie w pobliżu hali Podpromie. 

- Marka Leżajsk wspiera  Asseco Resovię Rzeszów od 2007 roku. Jesteśmy z drużyną nie tylko kiedy święci triumfy, ale także gdy ma słabsze chwile w siatkarskiej rywalizacji. „Sovia” ma niesamowitych kibiców, którzy słyną ze znakomitego dopingu na meczach, imponujących opraw i niekonwencjonalnych pomysłów. Jako marka Leżajsk chcemy wspólnie z nimi pokazać, że dziś stoimy „Wszyscy murem za Asseco Resovią” - podkreśla Mariusz Brzeziński, brand manager marki Leżajsk w Grupie Żywiec.  

W ramach akcji na specjalnej stronie internetowej Wszyscymurem.pl  każdy będzie mógł zademonstrować swoje wsparcie dla drużyny. Elementem strony jest galeria kibica, którą tworzyć będą sami fani „Sovii”. W kwietniu galeria zdjęć zostanie przeniesiona na oficjalną stronę klubu i tam pozostanie na kolejne sezony.

W ramach akcji powstaje także seria wywiadów z zawodnikami. Pierwsze zostaną opublikowane na koniec stycznia.

Akcji „Wszyscy murem za Asseco Resovią” towarzyszy silna kampania digitalowa, działania w social mediach, a w Rzeszowie pojawiły się też nośniki reklamy zewnętrznej. Za koncepcję kreatywną  oraz kreacje BTL odpowiada agencja Just, autorem projektu promocyjnych opakowań jest Studio Wilk. Działania digitalowe marki prowadzi Golden Submarine, za komunikację PR odpowiada agencja Roots.

Siatkarze Asseco Resovii Rzeszów w ostatnim czasie niemal stracili szanse na walkę o ligowe medale. Porażka 0:3 w meczu z GKS-em Katowice mocno zmniejszyła szanse ekipy z Podkarpacia na grę w play-off.

Dołącz do dyskusji: „Wszyscy murem za Asseco Resovią” w akcji piwa Leżajsk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl