Rezigiusz i Julia Żugaj promują LG K40 jako „social friendly” (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamująca smartfon LG K40. W akcji - przygotowanej przez LG Electronics wspólnie z firmami marketingowymi Agencja Warszawa, Mets, Performance Media i Monday PR - występują twórcy internetowi Rezigiusz i Julia Żugaj.
W spotach youtuber Rezigiusz i Julia Żugaj (znana głównie z Tik Toka) przekonują, że smartfon LG K40 świetnie nadaje się do korzystania na co dzień z mediów społecznościowych. Kampania podkreśla różne zalety i parametry techniczne urządzenia, m.in. dwa aparaty fotograficzne (główny 16 megapikseli z AI cam i fleszem i przedni 8 megapikseli z AI cam i fleszem do selfie), dźwięk przestrzenny DTS:X oraz przycisk AI Key.
Reklamy informują też o promocji, w ramach której po zakupie LG K40 w jednym ze sklepów Media Markt, Play, Plus lub T-Mobile oraz zarejestrowaniu tego na stronie akcji otrzymuje się 50 proc. zniżki na wybrany produkt z oferty New Balance. Promocja ruszyła 10 kwietnia i potrwa do połowy czerwca.
Działania marketingowe są prowadzone w internecie, obejmują m.in. 6 spotów oraz reklamy graficzne.
Kreacją kampanii oraz produkcją reklam zajęła się Agencja Warszawa. Za aktywności content marketingowe odpowiada agencja Performance Media, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mets, a za aktywności public relations - Monday PR.
Dołącz do dyskusji: Rezigiusz i Julia Żugaj promują LG K40 jako „social friendly” (wideo)