Liga Mistrzów i Liga Europy w Ipla. Pakiet Polsat Sport Premium za 360 zł
Od sierpnia br. w serwisie internetowym Ipla fani piłki nożnej będą mogli oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Transmisje będą dostępne w pakiecie Ipla Polsat Sport Premium w wysokiej jakości i bez reklam.
Od 21 sierpnia, czyli pierwszych spotkań rundy play-off, 38 najlepszych klubowych drużyn Europy będzie walczyć o zwycięstwo w 27. sezonie Ligi Mistrzów. Chwilę później rozpocznie się również nowy sezon Ligi Europy. Wszystkie mecze rozgrywek będzie można śledzić na żywo, w wysokiej jakości i bez reklam w Ipli, w pakiecie Ipla Polsat Sport Premium.
360 zł za cały sezon
Pakiet Ipla Polsat Sport Premium będzie można kupić w dwóch wariantach: obejmującym cały sezon 2018/2019 Ligi Mistrzów i Ligi Europy w cenie 360 zł lub z 7-dniowym dostępem w cenie 40 zł.
Z okazji rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy programy będą transmitowane ze studia o powierzchni 700 mkw., ze ścianą wideo o rozdzielczości 4x4K, oprawą wizualną realizowaną z wykorzystaniem nowoczesnych technologii - rozszerzonej rzeczywistości (AR) i modeli 3D.
Pakiet Polsat Sport Premium obejmuje dwie stacje Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 nadawane w jakości Super HD oraz cztery serwisy telewizyjne PPV.
Liga Mistrzów tylko w Polsacie
Przez najbliższe trzy sezony, od sierpnia br., będą tam transmitowane rozgrywki piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy, poprzednio przez ponad pięć lat obecne w nc+ (a wcześniej na platformie N). Cyfrowy Polsat podkreśla, że ogółem zostanie pokazanych 1029 meczów. We wtorki i środy będzie można oglądać Ligę Mistrzów (od nowego sezonu dwa mecze każdego dnia rozgrywek będą się zaczynać o godz. 18:55, a pozostałe sześć - o 21:00), a w czwartki - Ligi Europy.
W każdym z dni rozgrywkowych w Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 będzie emitowanych ok. 8 godzin dziennie relacji na żywo.
Przypomnijmy, że wcześniej Grupa Cyfrowy Polsat zaprezentowała nowe oferty z dostępem do pełnej Ligi Mistrzów w Cyfrowym Polsacie i w sieci Plus.
W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 2,34 mld zł wpływów sprzedażowych oraz 292,2 mln zł zysku netto. Liczba abonentów firmy zmalały w skali roku o 1,8 proc. do 5,74 mln, za to liczba sprzedanych im usług zwiększyła się o 3,4 proc. do 13,8 mln.
Na koniec marca Cyfrowy Polsat miał sprzedanych 4,98 mln jednostkowych usług telewizji w modelu abonamentowym i 75,1 tys. w modelu przedpłaconym.
Pod koniec maja br. Telewizja Polsat ogłosiła przejęcie za 38 mln euro 50 proc. akcji (plus jednej) Eleven Sports Network.
Według badania Nielsen Audience Measurement w ub.r. Polsat Sport miał 0,48 proc. udziału w rynku oglądalności, Polsat Sport Extra - 0,11 proc., Polsat Sport Fight - 0,06 proc., a Polsat Sport News HD - 0,05 proc.
Dołącz do dyskusji: Liga Mistrzów i Liga Europy w Ipla. Pakiet Polsat Sport Premium za 360 zł